FacebookTwitterLinkedIn

Lanțul românesc de magazine MAMBricolaj a realizat afaceri de peste 27 milioane de lei în primul semestru, în creștere cu 11,2% față de anul trecut. Pentru acest an, compania vizează un avans cu 17% al afacerilor, la 64,3 milioane de lei, pe fondul unei creșteri de 10% a pieței de bricolaj.

”Chiar și într-un context geopolitic complex, dublat de creșterea prețurilor la mărfuri și PAL, de dificultățile din lanțul de aprovizionare și de scăderea puterii de cumpărare din cauza inflației galopante din ultima perioadă, MAMBricolaj a depășit ținta propusă pentru primul trimestru (…)”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

Profitul EBITDA al companiai a urcat cu 55% în intervalul ianaurie-iunie, la 1,41 milioane de lei.

Divizia de vânzări online a realizat vânzări de 1,5 milioane de lei, în creștere cu 66,6% comparativ cu aceeași perioadă din 2021.

Ca urmare a dificultății de a găsi personal specializat în București și pentru a susține dezvoltarea rețelei și deschiderea de noi unități în orașele mari, MAMBricolaj a majorat cu peste 20% salariile angajaților.

Compania își menține planurile de dezvoltare și expansiune pentru următorii ani, obiectivul principal fiind extinderea rețelei actuale de magazine la 12 unități în marile orașe din România.

”Estimăm că piața își va menține trendul și în semestrul al doilea și suntem încrezători că modelul nostru de afacere și măsurile de eficientizare operațională la nivel de companie și rețea de magazine ne vor ajuta să consolidăm poziția actuală a MAMBricolaj. În prezent avem suficiente resurse financiare pentru a face față încercărilor din piață, dar și pentru dezvoltarea pe care ne-am propus-o în următorii ani”, a mai spus Cristian Găvan.

MAMBricolaj SA a fost listată, anul trecut, pe piața AeRO a Bursei de Valori București. Cristian Găvan, acționarul majoritar, deține 67,45% din capital