FacebookTwitterLinkedIn

Ionel Scrioşteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a declarat că lotul de 30 de kilometri dintre Piteşti şi Curtea de Argeş este cu 65 % în avans faţă de graficul de lucrări, iar constructorul din Italia ar putea termina lucrările la finalul anului.

O atenţie sporită este acordată tunelului de la Curtea de Argeş, primul care se forează pe o autostradă din România. Acesta ar putea fi terminat în 2026.

Sunt aproximativ 1.000 de drumari şi pe lotul 5 Piteşti-Curtea de Argeş unde se lucrează intens la nodul rutier de la Bascov, continuarea Autostrăzii A 1 Bucureşti – Piteşti spre Valea Oltului.

Ionel Scrioşteanu: „Cea mai importantă autostradă pe care o avem de construit – este prima trecere peste Carpați, este un nod rutier important, nod rutier care va asigura continuitatea autostrăzii București-Pitești către Sibiu. Este un nod important, se montează grinzi, pe de o parte se montează predale. Această secțiune are termen de finalizare anul viitor, dar cu această mobilizare pe care o are constructorul este foarte fezabil să fie dată în trafic până la sfârșitul anului”, conform RRA.

În această vară vor începe lucrările pentru loturile de munte ale Autostrăzii Sibiu-Piteşti, iar traficul pe Valea Oltului între Boiţa şi Câineni se va desfăşura dirijat, cu semafoare, pentru câteva săptămâni.