Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Telecom |
|

Liudmila Climoc (Orange România): „Atenția noastră se concentrează preponderent pe sănătatea și siguranța angajaților și a clienților noștri”

Pentru a asigura continuitatea serviciilor de telecomunicații pentru toți clienții Orange, în special pentru operațiunile critice desfășurate de către personalul medical și de către autorități, compania a redimensionat resursele telco, precizează Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Liudmila Climoc - CEO Orange Romania

Liudmila Climoc, CEO Orange România: „Traversăm o perioadă încărcată şi plină de tensiune, în care misiunea noastră rămane aceea de a asigura acces neîntrerupt la toate serviciile Orange. Zilele acestea, atenția noastră se concentrează preponderent pe sănătatea și siguranța angajaților și a clienților noștri. Rețeaua Orange Romania este una solidă, consolidată în decursul a peste 20 ani și totodată, rezultatul unor investiții semnificative, de peste 100 milioane euro în fiecare an. Conectivitatea este esențială pentru a ține legătura cu cei dragi, chiar și atunci când ne despart distanțe.”

Evoluţia traficului în reţeaua Orange şi comportamentul clienţilor în contextul COVID-19

În ultima perioadă am observat o creştere atât a serviciilor de apeluri de voce cât şi a interacţiunilor ce vizează mediul digital, în special prin folosirea reţelelor de socializare. De asemenea, înregistrăm creşteri ale consumului de internet pe segmentul de video streaming, prin folosirea de servicii precum Orange TV GO, YouTube şi a altor platforme dedicate vizionării de filme online.

Totodată, acest context a demonstrat cât de importante sunt serviciile digitale pentru clienţi şi cum acestea pot facilita atât comunicarea cât şi realizarea activităţilor zilnice.

Astfel, în ultima săptămână am înregistrat o creştere a traficului cu 30% în MyOrange şi o creştere cu peste 25% faţă de o săptămâna obişnuită a interacţiunilor clienţilor cu platformele şi entităţile digitale Orange.

În ceea ce priveşte folosirea serviciilor Orange Money, cel mai des clienţii au folosit aplicaţia pentru realizarea de plăţi şi cumpărături online.

Adaptabilitatea reţelei Orange România

Suntem încrezători că reţeaua de internet şi telecomunicaţii pe care o avem are capacitatea de a susţine nivelurile ridicate de trafic generate de publicul larg. De altfel, aceasta şi-a dovedit fiabilitatea în situaţii în care reţeaua a fost supusă unui grad ridicat de încarcare în perioadele de sărbători sau în cazul concertelor de anvergură, al meciurilor de fotbal .

Investiţiile constante în infrastructură şi în tehnologie ne permit să asigurăm servicii de calitate precum cele de 4G/4G+ sau a conexiunilor de fibră optică, chiar şi în condiţiile unui grad ridicat de utilizare.

În contextul situaţiei dificile generate de virusul COVID-19, Orange a luat măsuri active pentru asigurarea continuităţii serviciilor pe care le oferă şi păstrarea aceluiaşi standard înalt de calitate.

Astfel, Orange a implementat un grup de acţiune dedicat situaţiei actuale prin care monitorizează evoluţia principalilor indicatori de funcţionare a retelei şi este pregătit să ia măsuri rapide, dacă situaţia o impune, pentru creşterea capacităţilor de trafic. Aceasta presupune inclusiv instalarea de noi echipamente pentru creşterea volumului de trafic existent sau instalarea de echipamente pentru a asigura comunicaţiile electronice într-o locaţie anume.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii