Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

Linie telefonică specială pentru cei care își fac teste COVID

Organizaţia de protecţie a consumatorilor InfoCons a lansat o linie telefonică specială destinată persoanelor care îşi fac teste pentru detectarea Covid-19.  
call center centru contact telefon

Persoanele care au făcut teste pentru Covid-19 sau care doresc să realizeze aceste analize și au nevoie de consiliere au la dispoziție numărul Telekom cu tarif normal în reţea 021-9615, se arată într-un comunicat InfoCons. Tot aici pot depune și sesizări cu privire la procesarea rezultatelor sau clauzele contractuale sau de consimţământ semnate de către consumatori în momentul recoltării.

“Dacă dorim să realizăm analize de testare Covid-19, fie că ne sunt necesare pentru a putea pleca în vacanţă, fie pentru siguranţa proprie, informarea trebuie să fie una transparentă atât din punctul de vedere al termenului de realizare, cât şi al costului. Totodată, termenele de realizare trebuie să fie respectate sau, în caz contrar, agentul economic să îşi asumă pierderea materială şi morală. Trebuie să luăm atitudine, să depunem o sesizare, pentru ca generaţiile următoare să nu mai păţească ce am păţit noi”, a afirmat preşedintele InfoCons, Sorin Mierlea.

În afară de linia telefonică specială, consumatorii care întâmpină probleme legate de testele pentru Covid-19 pot contacta InfoCons pe acest subiect la adresa de e-mail: reclamatii@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, Bucureşti.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii