FacebookTwitterLinkedIn

Limitless Agency consemnează o dublare a cererii de servicii de marketing digital la începutul acestui an față de față de prima jumătate din 2022 și estimează o majorare de 30% a cifrei de afaceri, la 4,2 milioane de euro, până la finalul anului.

”Piața de servicii de marketing digital își revine spectaculos în 2023, după inflația ridicată de anul trecut. Compania înregistrează o creștere de aproape 100% a cererii pentru servicii promovare PPC și SEO la început de 2023 față de primul semestru de anul trecut”, a anunțat Limitless Agency.

Dublarea cererii este generată de creșterea accelerată a vânzărilor online la început de an, după ce în 2022 creșterile din e-commerce au fost mai mici decât în alți ani pe fondul inflației ridicate.

Potrivit unei analize a Limitless Agency, cea mai mare creștere a cererii este pentru servicii SEO (Search Engine Optimization), care reprezintă 60% din business-ul Limitless Agency și care în campaniile din 2023 a adus o creștere a performanței de 84%.

Cererea pentru servicii SEO este urmată de cererea pentru pentru servicii de tip PPC (pay-per-click), care reprezintă 40% din business-ul Limitless Agency.

În 2022, bugetele investite în digital marketing au crescut cu 6,3%, la peste 600 milioane de euro, potrivit datelor Meltwater.

Dintre acestea, peste 220 milioane de euro au fost investite în reclame de tip Search și peste 213 milioane de euro în reclame de tip bannere.

În total, piața de advertising online și offline din România se ridică la peste 610 milioane euro.