Cautare




, Forbes Staff

Bani și Investiţii |
|

Lensa a deschis cel mai mare showroom de optică din România

Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis în București cel mai mare showroom de pe piața de optică din România, cu un spațiu efectiv de vânzare de 257 de metri pătrați, iar investiția totală în acest showroom depășește 100.000 de euro.
showroom-lensa-ConvertImage

zShowroomul Lensa este situat în apropierea mall-ului Afi Cotroceni din București și cuprinde peste 3.000 de modele de ochelari, de la peste 70 de branduri internaționale. Showroomul Lensa a trecut prin 4 faze succesive de extindere într-un interval de 2 ani, pornind de la o suprafață de doar 30 mp, în 2016 și ajungând la 257 de metri pătrați anul acesta.

“Am ajuns la concluzia că un “mega-showroom” este necesar pe piața locală, după ce clienții ne-au mărturisit că alegerea ochelarilor este întotdeauna mai ușoară dacă au la dispoziție o gamă vastă, dar de preferat într-un singur loc”, a declarat Daniel Crăciun (28 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

În prezent, noul showroom realizează aproximativ 15% din totalul vânzărilor, cu un plan de creștere la 25% până la finalul anului, restul vânzărilor fiind online.

Lensa.ro a încheiat primul semestru din 2018 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. În această perioadă, vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 8.000 de bucăți.

“Am avut un început de an bun, conform așteptărilor, astfel că după primele 6 luni ne menținem estimarea pentru vânzări de minim 2 milioane de EURO în 2018. Ne dorim ca până la finalul anului să ne extindem prezența în special pe segmentul premium-luxury”, a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.

Vezi și: Povestea Lensa.ro

Odată cu extinderea showroomului, Lensa.ro vine și în întâmpinarea persoanelor de vârstă a 3-a, cu o oferta de ochelari adaptată programului desfășurat de Primăria București.

Deschis în 2013 ca magazin online, business-ul Lensa.ro s-a dezvoltat treptat, ajungând în 2017 la o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro. Lensa.ro este un brand românesc deținut de Daniel Crăciun și Florin Niță, ), care după doar cinci ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piață de optică din România, având peste 60.000 de comenzi anual.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii