Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Bunuri de consum |
|

Lecțiile crizei – Jean Valvis (Valvis Holding): „Doar prin oameni și cu oameni poți să construiești adăugând valoare la ceea ce faci

Criza economică a trecut. Creșterea consumului în România aduce un aer proaspăt în lumea marketingului. Care sunt experiențele profesionale pe care le-au avut oamenii de marketing după ce au străbătut furtuna? „Forbes România” invită pe profesioniști să-și mărturisească experiențele dobândite în acest timp.
Jean Valvis

Jean Valvis, președinte director general cu responsabilități de marketing al Valvis Holding

Forbes: Trei lecții pe care le-ați învățat în criza economică din România, în perioada 2008 – 2014?

Jean Valvis: Consumul este o constantă în viața oamenilor, iar politica orientată spre consumator (produse premium de calitate) s-a dovedit a fi corectă.

Ce contează cel mai mult este factorul uman, relația cu echipa și motivarea acestora. Doar prin oameni și cu oameni poți să construiești adăugând valoare la ceea ce faci.

Crizele fac parte din ciclicitatea procesului economic, dar ele trebuie transformate în oportunități, păstrând focusul și încrederea în ceea ce construiești.

CITEȘTE OPINIA LUI PAUL MARKOVITS (URBB)!

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii