FacebookTwitterLinkedIn

Rețeaua de farmacii DONA, deținută de compania cu capital românesc Siepcofar SA, a obținut în 2021 o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde lei, iar pentru 2022 este așteptat un nivel de cca. 1,4 miliarde lei. La 30 de ani de prezență pe piața locală, rețeaua numără în prezent cca 350 de unități proprii și în franciză, vizitate lunar de circa 2 milioane de pacienți, și o echipă de aproximativ 2.000 de profesioniști în domeniul sănătății.

„Distribuția echilibrată la nivel național, profesionalismul și abordarea empatică a farmaciștilor, portofoliul variat de produse dedicate sănătății, ofertele comerciale competitive și campaniile de educare, informare și prevenție sunt doar câteva dintre motivele pentru care DONA este astăzi una dintre cele mai apreciate rețele de farmacii din România.”, a declarat dr. Eugen BANCIU, Președintele Grupului DONA. 

Bugetul alocat investițiilor pentru anul în curs este de 23 milioane lei, destinat în principal dezvoltării rețelei prin achiziția de noi farmacii în orașe mici și mijlocii, modernizării locațiilor existente și automatizării activităților de back-office. De asemenea, circa 500.000 lei sunt alocați anual programelor de training pentru angajați. 

Anul aniversar este marcat și de lansarea magazinului online, care cuprinde produse parafarmaceutice, cosmetice, dermatocosmetice și suplimente alimentare, inclusiv mărci în exclusivitate sau produse sub marcă proprie.

„Perioada pandemiei a fost un bun prilej de analiză pentru noi. Am constatat că o parte dintre pacienții noștri sunt interesați de cumpărăturile online, așa că ne-am adaptat și astăzi le putem răspunde dorințelor cu un magazin online bine pus la punct, pe care vom continua să îl dezvoltăm în următorii ani”, a declarat și Cosmin Săvulescu, Director General DONA Marketing Grup. 

Din grup face parte și divizia de distribuţie DonaLogistică, cu trei depozite în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Bacău.