Cautare




, Forbes Staff

Lideri |
|

La 21 de ani, Kylie Jenner este cea mai tânără miliardară din lista Forbes

La doar 21 de ani, Kyle Jenner devine cea mai tânără miliardară din toate timpurile de pe lista Forbes.
Kylie Jenner

În ultimii trei ani, compania sa, Kylie Cosmetics, a avut stocuri exclusiv în magazinele online, dar și în câteva shop-uri pop-up. Însă, după ce a semnat un contract exclusiv de distribuție cu retailer-ul Ulta, Kylie Cosmetics își vinde rujurile, în valoare de 29 de dolari, în cele peste 1000 de magazine Ulta.

În ultimele șase săptămâni, Kylie Cosmetics a avut încasări din vânzările Ulta de aproximativ 54,5 milioane, potrivit estimărilor făcute de către Oppenheimer. „ Am intrat în câteva magazine și am făcut aceleași lucruri pe care le fac mereu pe social media, iar asta a funcționat”, spune ea.

Jeff Bezos, cel mai bogat om din lume pentru al doilea an consecutiv

Cea mai inteligentă a fost miscarea de expansiune cu Ulta, care au crescut veniturile Kylie Cosmetics cu 9% anul trecut, ajungând la aproximativ 360 milioane de dolari. Cu o astfel de creștere, estimările Forbes arată că business-ul lui Jenner merită cel puțin 900 de milioane de dolari. Ea deține totul. La cei 21 de ani ai săi, Kylie Jenner este acum miliardară, cu o avere estimată la 1 miliard de dolari. Ea este cel mai tânăr miliardar care și-a construit singură averea. Imperiul lui Kylie depăsește zece cifre și este mai tânără chiar și decât Mark Zuckerberg, care a intrat în top la 23 de ani.

Francoise Bettencourt Meyers este cea mai bogată femeie din lume în 2019

„Nu mă așteptam la nimic. Nu am prevăzut viitorul, dar mă simt minunat”, spune Jenner, cel mai tânăr miliardar din lume.

Produsele de înfrumusețare oferite de Kylie Cosmetics, care a pus bazele afacerii în anul 2015, au cheltuieli minuscule, iar profitul este extraordinar. Impreiul său constă în doar șapte angajați cu normă întreagă și cinci angajați cu jumătate de normă. Fabricarea și ambalarea produselor o face compania Seed Beauty, un producător privat din apropiere de Oxnard, California.

De vânzări se ocupă comerciantul online Shopify, iar mama sa, Kris, are grijă de finanțe și de PR, în schimbul unei taxe de administrare de 10% pe care o colectează de la toți copiii ei.  Marketingul se desfășoară în principal prin intermediul rețelelor sociale, unde Kylie are un număr imens de fani.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii