„România are o comunitate vibrantă de oameni entuziaști și talentați care sunt dornici de a dezvolta noi startup-uri. Startup Growpad va fi foarte benefic în a susține sectorul de antreprenoriat din România, precum și economia, în general”, apreciază Aura Giurcăneanu, Partener al KPMG România, în Departamentul de Audit.
Participanții la program vor avea acces la mentori cu experiență, care îi pot ajuta să planifice următorii pași pentru a-și dezvolta afacerile, precum și la asistență în a identifica potențialii clienți. Ei vor primi și ajutorul de care au nevoie pentru a găsi și obține finanțare.
„Există mute idei de startup interesante, în special în sectorul IT, însă multe dintre ele nu reușesc să se ridice pentru că nu au suficientă experiență practică în zona de a iniția și dezvolta o afacere. Înscriindu-se în programul Startup Growpad, participanții vor primi acces la cunoștințele KPMG dintr-o gamă largă de industrii și procese de business. Aceștia vor beneficia și de experiența echipei Spherik Accelerator în lucrul cu startup-uri pentru a le ajuta să-și transforme ideile în realitate”, afirmă René Schöb, Partener al KPMG România, în Departamentul de Taxe.
La începutul proiectului va fi agreat un set de obiective, iar scopul este ca, până la finalul programului, start-up-urile să fi câștigat cunoștințe importante și acces la potențiali investitori, care le vor plasa într-o poziție mai bună pentru a reuși.
„Cea mai mare provocare pentru un startup aflat la început de drum este înțelegerea pieței și identificarea potențialilor clienți. Prin combinarea experienței noastre de a ajuta startup-urile aflate în stadii incipiente de dezvoltare cu expertiza KPMG în a oferi ajutor pentru dezvoltarea afacerilor, putem oferi un produs unic, care vine în sprijinul antreprenorilor români”, crede și Diana Rusu, directorul executiv al Spherik Accelerator.