FacebookTwitterLinkedIn

Business-ul fondat de Laurențiu Ilie în urmă cu 10 ani a ajuns la 156  de angajați și deține o rețea de 18 magazine, 17 deschise în cele mai mari orașe din România și unul în Budapesta, Ungaria.

„Acum 10 ani am fondat business-ul pornind de la pasiunea mea pentru gătit și nevoia de a găsi ustensile de calitate și pe piața din România; de-atunci am crescut și continuăm să creștem într-o categorie de piață în plină dezvoltare, care se bucură de tot mai multă simpatie și interes. Din ce în ce mai multe persoane sunt atrase de cooking. Gătitul nu mai este o simplă necesitate, ci a devenit, pentru mulți, o pasiune, un tool de dezvoltare personală sau chiar o direcție de reorientare profesională”, declară Laurențiu Ilie, Director General  KitchenShop.

În 2019, el estimează o cifră de afaceri de aproximativ 11 milioane de euro. Anii cu cea mai mare creștere procentuală au fost 2013, cu o creștere de 40% față de 2012, ca urmare a începerii distribuției brandului BRITA și 2016, când, datorită deschiderii a șase noi magazine, cifra de afaceri a crescut cu 40% față de 2015.

Bucureștiul reprezintă zona cu cele mai mari vânzări: magazinele de aici au înregistrat anul trecut 43% din totalul vânzărilor KitchenShop în România, în timp ce 24% din comenzile online au fost plasate tot din Capitală.

KitchenShop comercializează o gamă largă de vase pentru gătit, ustensile și acesorii pentru bucătărie, dar și produse pentru servirea mesei și a băuturilor, de la branduri precum:KitchenAid, Zwilling J.A. Henckels, Emile Henry, SodaStream și AMT.

În 2019, KitchenShop își va extinde portofoliul de branduri partenere, își va dezvoltă magazinul online și își va extinde rețelei de magazine fizice, atât în țară, cât și în Ungaria și alte țări vecine cu România. Astfel, KitchenShop pregătește deschiderea unui al doilea magazin în Budapesta, a unui magazin în Craiova și a unui al doilea magazin atât în Timișoara, cât și în Cluj-Napoca.