FacebookTwitterLinkedIn

Justyna Torres, eCommerce Director Carrefour România, consideră că ofertele online existente au determinat clienții să aibă mai multe cerințe în ceea ce privește beneficiile unui produs, iar satisfacerea consumatorilor este principalul obiectiv pe care o companie trebuie să se axeze.

De asemenea, pandemia a determinat și o scădere a activității de cumpărare, iar oamenii au devenit mult mai precauți cu cheltuielile. Mai exact, au început să se uite la preț, iar în perioadă de criză strategiile de preț au devenit foarte relevante.

“Oamenii sunt conduși de promoții, discount-uri și vor alege în funcție de preț”, spune Justyna Torres.

În plus, Justyna Torres este de părere că loialitatea este extrem de importantă în contextul actual, precum și brandul și calitatea produselor.

“Va fi o perioadă foarte provocatoare pentru companii pentru a menține loialitatea clienților”, continuă aceasta.

Pe de altă parte și competiția va fi mult mai puternică și activă în ceea ce privește prețul, iar ofertele personalizate în perioada următoare vor fi foarte apreciate de către clienți.

Mai mult, Justyna Torres spune și că este important ca business-urile să se diferențieze de alte branduri și magazine, în special în retail.

“Toate lucrurile care îmbunătățesc experiența consumatorilor vor fi foarte apreciate”, mai spune ea.

Așadar, Torres consideră că afacerile trebuie să își țină promisiunile față de clienți și să livreze ceea ce au spus că o să livreze, iar ignoranța față de nevoile consumatorilor nu își are locul într-o afacere.