Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor, with a focus on covering important IT& C and Energy news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @georgiana1costea or drop me an email at georgiana.costea@forbes.ro

Tech |
|

Johnny Zhang, Președinte Oppo pentru Europa Centrală și de Est: “Până la sfârșitul anului 2022 se estimează că vor fi 19 milioane de abonamente 5G în Europa Centrală și de Est”

Producătorul Oppo vizează o cotă de piață de 10% în România, în contextul unor noi tendințe pe piața smartphone-urilor, declanșate de pandemie, și unor schimbări profunde ale comportamentului consumatorului.   
Johnny Zhang

Piața din Europa Centrală și de Est se află în plină dezvoltare în ceea ce privește adoptarea tehnologiilor de ultimă oră bazate pe inovație și design modern”, declară Johnny Zhang, Președinte OPPO pentru Europa Centrală și de Est, pentru Forbes RomâniaUnul dintre cele mai importante elemente pentru piața europeană este tehnologia 5G, aspect cheie în industria globală de smartphone-uri, care “nu doar că poate susține milioane de dispozitive conectate concomitent, la o viteză foarte mare, dar oferă și posibilități nenumărate de a îmbunătăți viețile oamenilor prin dezvoltarea unor domenii precum sustenabilitatea, accesibilitatea și conectivitatea”. Potrivit reprezentantului Oppo, până la sfârșitul anului 2022 se estimează că vor fi 19 milioane de abonamente 5G în Europa Centrală și de Est, iar până la finalul anului 2026, numărul se va ridica la 196 de milioane de abonamente. 

De la tendință la normalitate, comportamentul consumatorilor de smartphone-uri s-a schimbat în ultimul an, optând acum pentru smartphone-uri care să le ofere cât mai multe instrumente creative. Concret, telefoanele lansate în această perioadă trebuie să dispună de o mai mare viteză de operare și să beneficieze de o conexiune rapidă la internet. “Un alt element important este autonomia bateriei și tehnologiile de încărcarea rapidă. Nu în ultimul rând, consumatorii își doresc conținut foto-video de calitate, dar și un design comod și versatil”, adaugă Johnny Zhang.  De asemenea, consumatorul din regiunea CEE a devenit mai interesat de aspectele ce țin de siguranță și durabilitate, judecând după ciclurile mai lungi de actualizări.

Oppo este un jucător nou pe piața locală, debutând în luna iunie 2020, iar la începutul lunii septembrie 2021 producătorul a lansat gama Reno6. Potrivit ultimul raport Canalyst, compania a înregistrat o creștere de 428% pe piața românească. “În puțin peste un an, Oppo se apropie de o cotă de piață de 10% în România”, punctează președintele companiei pe zona CEE. La nivel european, Oppo a avut o creștere anuală de aproximativ 180%. “Pe parcursul acestui an, brandul Oppo a fost lansat și în Ungaria și Cehia, produsele noastre fiind acum disponibile în 11 țări din regiune. Desigur, ne dorim să avem o creștere susținută astfel încât până în anul 2024 să ocupăm locul trei în topul producătorilor de smartphone-uri din regiune”, conchide Johnny Zhang.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii