Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesForward |
|

Ipsos România: „Ne investim toate resursele, atât locale, cât și globale, în a dovedi utilitatea și importanța aducerii de informații pertinente, imparțiale și susținute de studii solide”

Răspunsurile sunt furnizate de reprezentanții Ipsos România

Forbes: Ce decizii de business a luat compania dvs de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Ipsos România: Am accelerat investițiile în zona platformelor online pentru a putea să migrăm rapid toate studiile care se desfășoară față în față, pentru a asigura continuitatea proiectelor importante pentru clienți în această perioadă, cât și pentru a ne proteja colegii care lucrau pe teren, față în față cu consumatorii.

În acest moment, suntem 100% funcționali în zona metodologiilor online – calitative și cantitative (pentru studiile cantitative, beneficiem în principal de resursele și expertiza colegilor noștri de la Ipsos Interactive Services, hub global pentru grupul Ipsos, care activează din România).

De asemenea, evenimentele planificate pentru clienții noștri în lunile aprilie și mai le vom susține prin webinare online. Nu le-am anulat sau amânat, pentru că suntem convinși că nevoia de informație cu privire la cum se modifică atitudinile și comportamentele consumatorilor și cetățenilor, în general, este cel puțin la fel de importantă, dacă nu chiar mai importantă ca înainte.

Intern, am eliminat toate categoriile de costuri devenite neesențiale acum când toți lucrăm acasă, pentru a ne eficientiza cât mai mult atât activitatea, cât și costurile.

Forbes: Care sunt măsurile pe care compania dvs le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Ipsos România: Până la dată de 18 martie, ultima zi de lucru în sediile noastre din București și Iași, am instalat dispensere cu soluții pentru dezinfectarea mâinilor, iar dezinfectarea obiectelor din companie a fost intensificată, folosind produse speciale.

Am menținut și menținem o comunicare constantă cu angajații, explicându-le măsurile pe care le ia compania, provocările pe care le avem și oferindu-le, în măsura în care putem, asigurări de continuare a business-ului ca și până acum.

Forbes: Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioada de timp pentru atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați.

Ipsos România: E imperios necesar ca guvernul să recunoască statutul de zilier al agenților de interviu, la fel cum se procedează în industria de advertising, căci această categorie de colaboratori este direct și imediat expusă riscului financiar și al locului de muncă.

Apoi, este nevoie de susținerea angajaților permanenți din industria cercetării de piață (alături de alte sectoare) prin suportarea costurilor asociate unui eventual șomaj tehnic.

De asemenea, amânarea termenului depunerii declarațiilor de impozit pe profit și mai ales a plății acestora, ar fi o măsură absolut salutară, ca și returnarea TVA-ului și scutirea de la plata taxelor pentru o anumită perioada. Nu doar neplata penalităților pentru întârzierea obligațiilor fiscale ar trebui luată în considerare, cum e în acest moment, ci amânarea termelor de plată cu cel puțin trei luni pentru ca firmele să fie eliberate de povara fiscală și să poată identifica strategii de redresare.

Forbes: Care sunt scenariile posibile pe care le vedeți pentru business-ul dvs dacă epidemia continuă și/sau ia amploare? Dar pentru intreaga economie românească?

Ipsos România: În zona pozitivă, ne investim toate resursele – atât locale, cât și globale – în a dovedi utilitatea și importanța aducerii de informații pertinente, imparțiale și susținute de studii solide, cu privire la perioada pe care o traversăm.

În zona negativă (căci trebuie să ne gândim și la ea), calculăm deja diverse scenarii potențiale de diminuare a business-ului, situație determinată de anumite tipuri de studii care nu se pretează la migrare în online (studii pe eșantioane reprezentative național, testări de produse etc.)

În acest moment, businessul Ipsos România este suficient de rezilient și de bine pregătit pentru a traversa fără pagube majore această perioada. Nu putem însă să nu luăm în calcul și deteriorarea și mai mult a situației globale și din țară, și planificăm în acest sens.

Forbes: Cum credeți că ați putea ajuta comunitatea – socială și/sau de business?

Ipsos România: Pandemia de coronavirus a impactat major vieți, comportamente și piețe. Este crucial acum să înțelegem cum evoluează și se modifică comportamentele cetățenilor și consumatorilor, pentru a putea sprijini comunitatea de business să pregătească și să gestioneze în mod eficient cel mai potrivit răspuns.

Ipsos a monitorizat opinia publică încă din 7 februarie prin patru studii online în țările mari, primele afectate de această pandemie.  Facem public, în mod gratuit, rezultatele AICI   și a celui mai recent (parțial) val – AICI.

România va intra în valul al cincilea al studiului, și o parte din rezultate vor fi de asemenea disponibile gratuit. Vorbim de subiecte precum: schimbare comportamentală, măsuri de adaptare, atitudini și temeri, impact financiar, consecințe percepute de consumatori pe termen scurt și lung.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii