
Golin România a desemnat-o în poziția de director de creație pe Ioana Munteanu, un creativ cu experiență în comunicare și zeci de premii la cele mai importante festivaluri la nivel local și internațional.
În această funcție, Ioana Munteanu coordonează departamentul de creație, cu scopul de a consolida produsul creativ al agenției și de a le oferi clienților Golin soluții de comunicare integrate, bazate pe insight-uri de consumator.
Roxana Dibă, Managing Director, Golin România: „Trăim într-o eră fără precedent, în care industria noastră are o provocare majoră, și-anume nevoia de gândire disruptivă. Captarea atenției nu a fost niciodată atât de importantă, iar soluția creativă este, de multe ori, modalitatea de rezolvare a acestei provocări. Golin a fost prima agenție de PR de pe piața locală care a operat cu Director de Creație in-house, iar astăzi, odată cu venirea Ioanei la conducerea creației noastre, am încredere că vom duce mai departe și mai sus produsul nostru creativ, într-un mod relevant și care să genereze impact pentru clienții noștri.”
Ioana Munteanu a lucrat pentru industrii precum farma, auto, financiar-bancar, FMCG, retail sau QSR însemnând rezolvarea unor creative briefs din toate ariile comunicării: de la rebranding și lansări de produs la reinventarea comunicării pentru același produs, și de la dezvoltarea de platforme de comunicare socială la amplificări creative ale unor proiecte din sfera corporate.
Ioana Munteanu a fost desemnată de ADC România copywriter-ul anului 2018 și are în portofoliu numeroase premii la festivaluri precum Eurobest, Cannes Lions, APG Awards, Golden Drum, Effie, AdBlack Sea, Fibra sau Internetics.
Ioana Munteanu, Creative Director, Golin România: „De ani buni creația nu mai ține doar de un departament, iar creativitatea este în top 5 skills pe care le caută angajatorii din toate business-urile. Ca om format într-un departament de creație, dorința de a experimenta cum arată creativitatea în alte locuri a venit firesc. Și nu suntem atât de diferiți, până la urmă: dacă rămânem curioși, neliniștiți, empatici, avem și premisele unor idei bune care să unească pe consumatori cu brandurile. Din această perspectivă, am ajuns unde trebuie, la Golin.”
Golin România este afiliată la una dintre cele mai importante rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact.