Cautare




, Forbes Staff

Media şi entertainment |
|

EXCLUSIV Aleksandras Cesnavicius (CEO Pro TV): „Toată piața a fost afectată din cauza taxelor introduse anul trecut, dar noi ne-am păstrat cota de piață”

Pro TV revine în grila de toamnă a acestui an cu programe noi și vechi. „Las Fierbinți”, „Vocea României”, serialul Profu',  „MasterChef ” și „Șef sub acoperire” sunt emisiunile pe care le veți putea urmări în prime-time din luna septembrie.
Alex Protv

În cadrul evenimentului de prezentare a grilei de toamnă a participat și CEO-ul Pro TV, lituanianul Aleksandras Cesnavicius, care a răspuns în exclusivitate întrebărilor Forbes.

Aleksandras Cesnavicius, CEO-ul ProTV, a explicat scăderea veniturilor înregistrate de către ProTV în prima jumătate a acestui an. Potrivit ultimului raport financiar al CME, în primele șase luni veniturile Pro TV au fost de 87,17 mil. dolari, în scădere cu 8,8% față de 2018.

„Primele șase luni în România au fost foarte speciale, deoarece industria publicității, în general, a fost afectată foarte mult din cauza taxelor introduse anul trecut, iar acestea au afectat segmentul premium al publicității, precum telecomunicațiile, sectorul bancar și jocurile de noroc. Acești clienți au trebuit să decidă ce vor face, și bineînțeles, au luat câteva măsuri de reducere temporară a bugetelor pentru publicitate. Toată piața a fost afectată, dar noi ne-am păstrat cota de piață, ceea ce este cel mai important pentru noi”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Pentru noul sezon intenționați o creștere a prețurilor de publicitate?

„Nu voi comenta acest lucru. Voi spune doar că investim din ce în ce mai mult pentru a crește conținutul. Practic, este sarcina noastră să contrabalansăm cu prețurile adecvate de pe piață”, adaugă Aleksandras Cesnavicius.

Pro TV este lider detașat în sondajele de audiență, chiar și in timpul verii când lumea este plecată în concediu. În luna iulie, ProTV a avut o medie de 558 de mii de telespectatori/minut, în timp ce al doilea mare jucător a fost la mare distanta (Kanal D, cu 344 mii/minut). Nu vă deranjează faptul că nu aveți un competitor reductabil?

„Cred că avem o concurență rezonabilă pe această piață, care nu provine neapărat de la un singur jucător, ci de la un grup de stații de pe una dintre cele mai fragmentate piețe din punct de vedere al numărului de canale din toate țările în care operăm.

Obiectivul nostru este, de asemenea, să concurăm cu toate posturile. Avem astfel o cantitate rezonabilă de concurență și acesta este și unul dintre motivele pentru care am crescut investițiile în producțiile locale din această toamnă”, afirmă CEO-ul Pro TV.

Aveți în plan achiziționarea altor licențe străine?

„Căutăm întotdeauna formate noi. Este în natura industriei televiziunii să fie mai degrabă un jucător internațional, iar ideile bune sunt foarte greu de găsit. Căutăm în mod constant formate noi, încercăm să păstrăm un grad ridicat de stabilitate pentru a vedea dacă publicul se bucură de conținut. Deci da, vă puteți aștepta la noi formate”, completează Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Pro TV – Grila de toamnă 2019

Luni

  • 20.30 – Serialul Vlad, sezonul doi, din 9 septembrie.
  • 22.30 – MasterChef, sezonul 7, din 9 septembrie

 

Marți

  • 20.30 – Las Fierbinți revine cu sezonul 16, din 10 septembrie. 
  • 21.30 – Profu’, din 10 septembrie
  • 22.30 – MasterChef

 

Miercuri

  • -20.30 – Visuri la cheie, cu Dragoș Bucur din nou în rol de prezentator, din 11 februarie
  • -22.30 – MasterChef

 

Joi

  • -20.30 – Las Fierbinți
  • -21.30 – Șef sub acoperire. Emisiunea va debuta joi, 19 septembrie. 
  • -22.30 – MasterChef

 

Vineri

  • -20.30 – Vocea României, sezon nou, din 6 septembrie. Show-ul vine și cu un juriu schimbat, Horia Brenciu a revenit în show după o absență de patru ani. El se alătură Irinei Rimes, lui Tudor Chirilă și lui Smiley. 

 

Sâmbătă

  •  -Filmul Pro

 

Duminică

  • – Filmul Pro

 

 

           

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii