Cautare




, Contributor

Telecom |
|

ING Bank lanseaza ING Pay, un sistem de plată prin intermediul smartphone-ului

Lansare_servicii_mobile_banking_ING_1.JPG
ING Bank își extinde serviciile de mobile banking prin ING Pay, o soluție de plată prin smartphone cu ajutorul tehnologiei Visa contactless, care permite efectuarea de plăți rapide la POS.

,,Odată cu ING Pay, orientarea ING către serviciile din zona e-banking trece de bariera internetului pe PC/laptop/tabletă şi se îndreaptă către piaţa de mobile, aflată pe un trend ascendent în ultimii ani.” a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.

Pachetul personalizabil ING Pay își propune să înlocuiască numerarul sau cardul la comercianți, fiind compus dintr-o aplicație nativă disponibilă în GooglePlay sau AppStore și un card micro-SD încorporat, operat de Visa. Pentru rapiditate, se poate introduce codul PIN doar pentru plăți mai mari de 100 de lei, dar există și opțiunea de folosire a PIN-ului pentru toate tranzacțiile.

Plățile contactless cu telefonul pot fi efectuate în țară și în străinătate, oriunde apare logo-ul VISA PayWave la casa de marcat. Deocamdată, serviciul este disponibil pentru următoarele smartphone-uri (dotate cu conexiune la internet): iPhone 4, iPhone 4S, Samsung Galaxy S (I9000), Samsung Galaxy S Plus (I9001), Samsung Galaxy S II (I9100), Samsung Galaxy S II Plus (I9105), Samsung Galaxy S III (I9300),  Samsung Galaxy S4 (I9505), Samsung Galaxy Note II (N7100).

,,Serviciul are circa 200 de clienţi şi vrem să ajungem la 2.000 de utilizatori până la finele lui 2013”, a declarat Ştefan Radu, Head of Product Management. ING Pay are o taxă de acordare de 95 de lei, iar taxa anuală de administrare a sistemului se ridică tot la 95 de lei.

Pentru a evalua modul în care oamenii cheltuiesc, economisesc și se adaptează noilor tendințe, ING a publicat și rezultatele ultimului studiu IIS (ING International Survey). Conform acestuia, 37% dintre europeni folosesc mobile-banking.

Dintre țările europene, Olanda se află pe primul loc ca număr de utilizatori de mobile-banking, Turcia este viitorul hotspot, iar polonezii folosesc cel mai des acest serviciu pentru cumpărături. Motivele cele mai des-întâlnite în rândul celor care nu apelează încă la mobile-banking sunt lipsa unui smartphone sau a unei tablete (37%), temeri legate de securitate (33%) sau convingerea că nu le oferă ceva în plus față de metodele tradiționale (11%).

În România, 32% dintre utilizatorii români de internet intervievați folosesc servicii de mobile-banking, procentul fiind apropiat de cel din Franța (25%) sau din Belgia (26%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii