Circa 90 de trenuri CFR Călători, care circulă pe magistrala București – Timișoara, vor avea de vineri, 1 iulie, un grafic modificat, în care sunt incluse întârzieri, iar pentru unele garnituri sunt anunțate suspendări.
Noul Mers al Trenurilor de pe magistrala București – Timișoara este influențat de starea infrastructurii feroviare, linia de tren fiind una dintre cele mai degradate și cu numeroase restricții de viteză, informează Radio România Actualități.
Pe unele tronsoane, de exemplu, Dealul Balota, din județul Mehedinți, trenurile vor circula chiar și cu 8 km pe oră.
Prin intermediul PNRR, CFR Infrastructură s-a angajat să modernizeze tronsonul de aproximativ 160 de km lungime, Caransebeș – Timișoara – Arad pentru viteza de 160 de km pe oră și să facă reparații rapide pe linia București – Craiova.
Pe de altă parte, începând de la 1 iulie, CFR Călători a majorat prețurile la biletele de tren.
Astfel, o călătorie pe ruta București-Constanța la clasa a II-a va costa 67 de lei în loc de 56 de lei, iar una până la Brașov- 54 de lei, față de 45 de lei. Ultima majorare de tarife la călătoria pe calea ferată a fost în anul 2013, potrivit oficialilor CFR Călători.