Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Uncategorized |
|

Industria online din România trece la nivelul următor: SATI 2.0 și SATI DMP

În premieră pentru industria din România, BRAT va prezenta, în cadrul celei de-a IV-a ediție a "Zilei Cercetării Media", modul în care Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI 2.0) a fost dezvoltat și integrat cu platforma SATI DMP – proiect revoluționar ce deschide noi oportunități pentru publicitatea online din România.
BRAT

Noutatea și creativitatea soluției propuse de industria online din România reunite în cadrul BRAT, în care o parte semnificativă a siteurilor românești au dezvoltat SATI 2.0 și au construit platforma SATI DMP, va crea premisele necesare evoluției modului de tranzacționare a publicității online și creșterii investițiilor online în rândul publisherilor autohtoni.

Evaluarea în timp real a performanțelor și profilului vizitatorilor siteurilor și facilitățile utilizării unei platforme de tip DMP creează oportunități și provocări pentru toți actorii implicați.

În cadrul conferinței “Ziua Cercetării Media” vorbitorii vor anticipa schimbările ce vor surveni în modul de tranzacționare a publicității online ca urmare a lansării SATI 2.0 și SATI DMP, precum și a modului în care actorii implicați pot  beneficia de acestea.

Printre vorbitori se numără Anne Roland, GM EMEA Cxense, Petteri Vainikka, CMO Ardoq, Ričardas Baltaduonis, CEO Adnet Media Țările Baltice, Silviu Ispas și Arina Ureche, din partea BRAT, precum și lideri ai industriei locale de media, reprezentanți ai unor mari agenții de media și clienți.

Evenimentul va avea loc în data de 20 februarie 2018, de la ora 15:30, în sala “Le Diplomate” a hotelului “Athenee Hilton” și este organizat de BRAT.

Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile, dar înregistrarea este obligatorie și se poate realiza online, aici.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

TU ȘTII CE FAC ROMÂNII CU BANII PE CARE-I ECONOMISESC? ÎN NICIUN CAZ NU-I ȚIN LA BĂNCI! AFLĂ AICI UNDE ÎI ȚIN! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii