FacebookTwitterLinkedIn

În acest an, pentru sărbătorile de iarnă, industria cofetăriei din Germania a produs aproximativ 167 de milioane de figurine Moș Crăciun din ciocolată, potrivit celor mai recente date ale Bundesverband der Deutschen Süßwarenindustrie (BDSI).

Conform BDSI, această cantitate de ciocolată produsă sub forma figurinelor Moș Crăciun înseamnă că există două astfel de produse pentru fiecare persoană din Germania (Germania având o populație de 83 de milioane de persoane), notează platforma esmmagazine.com.

Față de anul precedent, producția din acest an a cunoscut o ușoară scădere de un procent.

 „În vremuri dificile și incerte, este clar că această industrie, cea a cofetăriei, reprezintă una dintre micile plăceri ale vieții de zi cu zi. Iar acest lucru se aplică și figurinelor Moș Crăciun din ciocolată, care aduc multă bucurie, și sunt la mare căutare în ziua Sfântului Nicolae și de Crăciun”, explică Dr. Carsten Bernoth, directorul general al BDSI.

Mai mult ca oricând, în acest an, cofetarii germani au recunoscut că în realizarea acestor produse au folosit cacao provenită din surse sustenabile. Dacă în 2011, proporția de cacao certificată ca provenind din surse sustenabile era de 3 procente, în 2022, conform unui sondaj BDSI, aceasta a fost de 81%.

Din cantitatea de figurine Moș Crăciun din ciocolată produsă de cofetarii germani în acest an, aproape două treimi au fost furnizate comercianților germani cu amănuntul, dar și magazinelor universale.

Iar, mai mult de o treime din producție a fost exportată în țările europene, dar și în Marea Britanie, Canada, SUA, Australia, Noua Zeelandă și Africa de Sud.

Conform dpa, în 2022, consumul de ciocolată pe cap de locuitor în Germania a crescut la 9,56 de kilograme.