FacebookTwitterLinkedIn

Inditex, deținătorul brandului Zara și Pull&Bear, a raportat un nou trimestru puternic din punct de vedere financiar, în ciuda încetinirii vânzărilor.

Inditex, compania-mamă a Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear și Bershka, a reușit să-și crească vânzările cu 11%, ajungând la o cifră de 25,6 miliarde de euro, în primele nouă luni ale acestui an, notează RetailDetail.eu.

Profitul net al companiei a crescut cu o treime de la 3,1 miliarde de euro la 4,1 miliarde de euro.

Desigur, creșterea vânzărilor din al treilea trimestru a fost de numai 6,6 %, puțin sub așteptări. Cu toate acestea, vânzările și-au revenit seminificativ în perioada următoare. Astfel că, între 1 noiembrie și 11 decembrie, acestea au înregistrat o creștere cu 14%.

În ciuda provocărilor, cu aceste cifre, Inditex demonstrează că se descurcă mai bine decât majoritatea colegilor din industrie.

„Inditex investește într-un număr mai mic de magazine fizice, dar care, ca suprafață sunt destul de spațioase. De asemenea, investițiile grupului mai vizează și mediul online, dar și dezvoltarea părții de logistică. Grupul se concentrează să aducă noi colecții în magazine pentru a câștiga mai rapid clienți”, completează reprezentanții retailerului de fast-fashion.

Recent, Inditex și-a extins serviciul second-hand Pre-Owned în alte 14 țări europene. Pe noua platformă, consumatorii pot vinde haine, le pot dona sau le pot retușa.