Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Ian Pearson: Este foarte important pentru România ca industriile cheie din economie să învețe o lecție din această criză și să crească

Ian Pearson, Președintele Ford România a discutat în cadrul celei de a douăsprezecea ediții a evenimentului ForbesForward despre oportunitățile care au apărut în timpul crizei dar și despre măsurile adoptate de autorități.
 aboneaza-te
118 RO30 Ian Pearson

Oficialul Ford România a declarat în cadrul emisiunii ForbesForward că decizia de a închide fabricile din toată Europa a fost luată extrem de rapid, mai exact în 24 de ore, deoarece au realizat că nu știu foarte multe despre noul coronavirus. „Atunci când am decis închiderea fabricilor iar ulterior redeschiderea lor, am luat în considerare trei factori importanți, primul a fost legat de protejarea angajaților, apoi ne-am uitat la piața în care activăm, la lanțurile de aprovizionare și la dealeri.”

În ultimele zile s-a observat o ușoară creștere a cererii pentru produse, în industria auto, potrivit lui Ian Pearson. „Suntem încrezători să spunem că în ultimele șase-șapte săptămâni am învățat anumite lucruri despre acest virus, știm cum să ne protejăm angajații mai bine și de asemenea vedem că piața din Germania s-a redeschis, în Italia și Spania s-au redeschis parțial, așa că sperăm că în următoarele săptămâni se vor deschide și cele din Franța și Anglia.”

Legat de redeschiderea fabricilor, oficialul Ford România a declarat în cadrul emisiunii ForbesForward că repornirea producției s-a realizat în mai multe etape. „Am început cu un număr de angajați care lucrează într-o singură tură, sperăm ca în următoarele săptămâni să mai adăugăm încă una. De asemenea am adoptat un set de măsuri pentru angajații Ford, ca purtarea măștilor de protecție, ei trebuie să păstreze o distanță de doi metri și în plus, am decis să verificăm temperatura personalului atunci când intră în fabrici.”

Președintele Ford România a menționat importanța comunicării în cadrul companiei pe parcursul acestei perioade. „Am știut că trebuie să comunicăm deschis cu toți angajații noștri, am încercat să îi ținem informați tot timpul și să le explicăm de ce am adoptat anumite măsuri, la ce să se aștepte atunci când se vor întoarce la muncă și ce așteptări avem noi de la ei.”

În timpul unei crize apar și oportunități, potrivit lui Ian Pearson, care spune că a observat o creștere a comenzilor în mediul online. „Am discutat cu dealerii noștri și am implementat un serviciu prin care clienții pot comanda o mașină online, o pot ridica dintr-un anumit punct fără să fie necesară interacțiunea cu nicio persoană. În România dealerii nu și-au oprit serviciile așa că vânzările au rămas oarecum stabile. Ne-am dorit ca redeschiderea fabricilor să se desfășoare în mai multe etape deoarece nu știam dacă se va mai instaura o altă stare de urgență.”

Președintele Forbes România și-a exprimat mulțumirea față de măsurile adoptate de statul român în timpul pandemiei. „Autoritățile nu ne-au sprijinit doar pe noi ci întreaga industrie auto, șomajul tehnic ne-a ajutat foarte mult. Atunci când Ludovic Orban, prim-ministrul României, ne-a vizitat i-am transmis că vom păstra în săptămânile ce urmează un anumit nivel de  șomaj tehnic pentru o parte din angajați, deoarece chiar dacă ajungem să avem toate locurile de muncă ocupate, va fi greu să ne menținem un anumit nivel de eficiență având în vedere măsurile adoptate pentru protejarea lor.”

Autoritățile au susținut companiile în timpul stării de urgență dar potrivit antreprenorului ei au nevoie de sprijinul lor și în timpul procesului de recuperare. „Oficialii statului ar trebui să pună accent nu doar pe ce se întâmplă acum dar și ce va urma în lunile ce următoare deoarece este foarte important pentru România ca industriile cheie din economie să învețe o lecție din această criză și să crească, astfel, ajungând la cifre mai mari decât cele pe care le înregistrau înainte de pandemie.”

Privind spre viitor Ian Pearson, Președintele Forbes România spune că în următoarele luni speră să ajungă la nivelul de producție pe care îl avea înainte de pandemie. „La începutul anului produceam peste 1.000 de mașini și 1.700 de motoare pe zi. Pentru a reuși să atingem acest target din nou avem nevoie de angajați care să lucreze în trei ture și sperăm că în lunile următoare ne vom întoarce la acest mod de operare.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii