Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

IAA România și-a ales Comitetul Director pentru următorii doi ani

Adunarea Generală a IAA România, organizație ce reprezintă interesele industriei de marketing și publicitate din România, care reunește 110 companii, a ales Comitetul Director al asociației pentru mandatul 2018-2020 și Comitetul de Organizare Effie - ediția 2019.
iaa_romania_logo

Componenta Consiliului Director IAA pentru mandatul 2018-2020 este:

Președinte: Valer Hancas (Kaufland România)
Reprezentanți ai agențiilor: Mihai Trandafir (McCann Group); Andreea Dinescu (Mullen Lowe); Alex Badilă (Publicis) și Lorand Balint (Propaganda).

Reprezentanși ai clienților: Giulia Burlui (Coca-Cola); Oana Mateescu (Ursus Breweries); Roxana Baias (Telekom) și Maria Predoiu care, conform statutului asociației, continuă să fie membru în Consiliul Director după încheierea mandatului de președinte.

Reprezentanții mass media sunt Lucia Antal (ProTV) și Sorin Enache (Euromedia Group)

Componenta Comitetului de Organizare Effie 2019 este:

Președinte – Victor Stroe (Leo Burnett)

Membri: Hortensia Nastase (Mullen Lowe); Mihai Trandafir (McCann); Irina Pencea (Jazz Communication); Raluca Kovacs (Publicis); Nicoleta Mihăilescu (P&G); Eleodor Ghenoiu (Enel); Laura Barbu (Vodafone); Răzvan Mircea (Strauss România); Alina Golopența (Kaufland) și Raluca Mihalcea (Rompetrol).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii