Cautare




, Staff

Tech |
|

Huawei Mate 20 a fost lansat în România. Călin Clej, director de marketing: Integrarea Inteligenței Artificiale în smartphone-uri este strategia noastră de a ne diferenția de alți jucători din industrie

Huawei Mate 20 Pro, cel mai puternic smartphone creat de compania chineză, a fost lansat oficial pe piața din România și va disponibil la partenerii autorizați începând cu 1 noiembrie.
MATE 20 PRO6

Flagshipul Huawei Mate 20 Pro încorporează cel mai performant procesor cu inteligență artificială de până acum – Kirin 980, un nou sistem de camere Leica cu lentilă ultra wide, cea mai rapidă soluție de încărcare wireless din industrie, dar și încărcarea wireless inversă. Huawei Mate 20 Pro va fi disponibil în trei variante de culoare: Negru, Midnight Blue și Twilight, la prețul recomandat de 4.599 lei.

„Pentru mine prioritatea este ca acest telefon să satisfacă nevoile consumatorilor români. În al doilea rând, vreau ca românii să aibă încredere în Huawei. Consumatorii români își doresc să se poată baza pe acest smartphone în ceea ce privește calitatea, să aibă mai multă tehnologie și funcționalități”, a spus Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Consumer Business Group România.

„Românii sunt iubitori de brand. Când cumpără, folosesc inteligența emoțională, cumpără cu inima, nu cu mintea. Aici e importanța brandului, ei asociază povestea brandului cu persoana lor. Le place să fie văzuți cu un brand puternic. Rolul lui Huawei este întotdeauna de a seta noi norme în industrie, de aduce noi tehnologii în piață. Cred că românilor le va plăcea să încerce orice produs Huawei”, a spus Călin Clej, director de marketing Huawei Consumer Business Group România.

De altfel, compania chineză mizează pe Inteligența Artificială în ceea ce privește noile modele de smartphone-uri lansate pe piață și tinde către segmentul premium.

Tendința chinezilor de la Huawei este de a câștiga o cotă de piață cât mai mare pe segmentul  smartphone-urilor premium și continuă să mizeze pe Inteligența Artificială încă de la modelul Huawei P20 Pro. „Integrarea Inteligenței Artificiale este strategia noastră de a ne diferenția de alți jucători din industrie”, a adăugat Călin Clej.

„Odată cu această lansare, estimăm că vom atinge pentru prima oară pragul de 1 milion de terminale Huawei vândute în România, până la finele anului”, a mai spus Jianglinchao.

Pe lângă Huawei Mate 20 Pro, compania introduce pe piață un nou gadget portabil: Huawei Watch GT. Dispozitivul încorporează funcționalități noi și mult mai performante, cu ajutorul cărora utilizatorii pot să-și monitorizeze activitățile fizice și chiar să primească îndrumări și sfaturi care au la bază cercetări științifice. Huawei Watch GT va fi disponibil începând cu luna noiembrie, în două variante – Watch GT Clasic și Watch GT Sport, la prețul recomandat de 999 lei.

„Este un ceas, nu este doar un device, prețul este accesibil. Are o baterie de 14 zile și are un design aparte”, adaugă Zachary Jianglinchao.

Ceasul utilizează un algoritm inteligent de economisire a energiei, cu ajutorul căruia poate trece rapid între modurile de performanță și eficiență, în concordanță cu activitatea utilizatorului. Acest lucru permite bateriei dispozitivului să nu se descarce timp de aproximativ două săptămâni de utilizare frecventă. Ceasul se poate conecta simultan la GPS, GLONASS și GALILEO, pentru o poziționare precisă. Un algoritm de monitorizare optimizează datele, pentru a realiza măsurători exacte chiar și în zone cu numeroase semnale disparate.

Huawei Watch GT monitorizează o gamă largă de sporturi, inclusiv exerciții de interior, alergări în aer liber, alpinism, ciclism și înot. Ceasul are încorporate și funcții de fitness coaching. Datorită tehnologiei de monitorizare TruSeen ™ 3.0, Huawei Watch GT măsoară ritmul cardiac atât în timpul activităților intense, cât și în repaus.

„Smartwatch-urile au fost purtate mai întâi de cei activi, care merg la competiții, acum este un trend fashion, toți vor să fie văzuți cu un smartwatch. Ceasurile au devenit un accesoriu, pe lângă funcționalitățile pe care le au. Publicul-țintă este alcătuit din românii de 24-45 de ani, cu venituri medii și peste medie, din zonele urbane, din top 10 orașe. Sunt oameni care fac sport în mod regulat sau merg la competiții sportive, dar odată ce au început să poarte ceasul, îl vor purta și în viața de zi cu zi, inclusiv la birou. Este un accesoriu fashionable, care setează așteptări de a face Huawei un brand iconic pe piața din România”, a mai spus Clej.

Huawei Consumer BG, al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, după Samsung, oferă o gamă largă de produse, de la smartphone-uri, PC-uri, tablete, gadgeturi portabile, produse de rețelistică și dispozitive destinate întregii familii, până la servicii de stocare tip cloud. Huawei Consumer BG se dedică în totalitate livrării către consumatori a celor mai avansate tehnologii.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii