FacebookTwitterLinkedIn

În al doilea trimestru al acestui an, grupul Digi Communications N.V. a obținut veniturile consolidate cu 19,1% mai mari, ajungând la 370,4 milioane de euro. EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a înregistrat o creștere de 6,8% de la an la an, până la 120,5 milioane de euro. EBITDA ajustată (excluzând IFRS 16) a progresat cu 10,4%, până la 100,9 milioane de euro.

În primele șase luni ale acestui an, grupul DIGI a menținut traiectoria de creștere a bazei de utilizatori, și a atins pragul de 19.4 milioane de RGU (+2.6 milioane de unități).

Operațiunile din România au atins 14,7 milioane RGU, în creștere cu 9,6% de la an la an, cu o contribuție remarcabilă pe segmental serviciilor mobile și a celor fixe.

Numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a crescut cu 15,8% în comparație cu aceeași perioadă a anului anterior, ajungând la 4,5 milioane.

Totodată, ne-am menținut poziția de lider în ceea ce privește portabilitatea numerelor de telefonie mobilă.  Pe segmentul serviciilor de internet fix, numărul utilizatorilor a crescut cu 11,9% și a atins un total de 4 milioane, iar al clienților Pay-TV a ajuns la 5.3 milioane.

Veniturile operațiunilor din Spania s-au majorat cu 39,2% de la an la an, ajungând la 118,2 milioane de euro, evoluție determinată de creșterea cu 29% a clienților de telefonie mobilă și cu 102% a  celor de servicii fixe.

De asemenea, numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a atins 3.4 milioane, iar al celor de internet fix 658.000.

Operațiunile din Italia au înregistrat vânzări de 6,9 milioane de euro, o creștere de 15% comparative cu T2 2021, în timp ce numărul de utilizatori de telefonie mobilă se ridică la 354.000.