Cautare




, Staff

Afaceri |
|

Grupul De’Longhi, proprietarul mărcilor Kenwood, Braun și De’Longhi, și-a început activitatea comercială în România

Grupul De'Longhi, proprietarul mărcilor Kenwood, Braun și De'Longhi, și-a deschis recent un birou comercial în România, care asigură relațiile directe cu marile rețele de retail locale.
Peter Ferluga DeLonghi

Grupul este proprietarul mai multor fabrici, printre care o  fabrică de electrocasnice mici la Jucu, în județul Cluj, dezvoltată pe platforma industrială preluată în urmă cu cinci ani de la grupul Nokia. Produsele companiei sunt prezente pe rafturile magazinelor din România de peste 25 de ani, dar până acum activitatea de distribuție s-a realizat prin intermediul unor companii partenere.

”România a devenit o piață din ce în ce mai importantă pentru noi, avem un potențial mare de creștere pe toate segmentele pe care le vizăm, din categoria electrocasnicelor mici. Astfel, am decis în urmă cu câteva luni că este momentul să deschidem și un birou comercial aici și să investim mai mult în dezvoltarea brandurilor De’Longhi, Kenwood și Braun pe piața locală”, spune Peter Ferluga, Directorul comercial al De’Longhi România.

De’Longhi este o marcă înființată în urmă cu peste 100 de ani în Italia, care produce și alte categorii de electrocasnice mici: climatizare, sisteme de încălzire, aparate pentru prepararea mâncării, dezumidificatoare etc.

În 2001, compania a achiziționat producătorul britanic de aparate de preparare a mâncării Kenwood, extinzându-și oferta de produse din gamă. De’Longhi și-a continuat extinderea și, în 2013, a cumpărat de la Procter & Gamble drepturile asupra produselor de uz casnic Braun.

”Este o perioadă efervescentă pentru noi, pentru că am început colaborarea cu principalii noștri clienți și pentru că ne extindem foarte mult prezența pe piață. Suntem deja prezenți cu toate cele trei mărci pe rafturile unora dintre partenerii noștri, atât în magazinele fizice, cât și în cele online și urmează să aprovizionăm și alți retaileri cu care am semnat recent”, precizează Ferluga.

Compania are în plan demararea unor campanii de comunicare pentru toate cele trei branduri și țintește acoperirea pieței în cât mai multe orașe din țară, dar și obținerea unei cote importante de piață.

În România, De’Longhi are în prezent peste 2.600 de angajați și a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 157 de milioane de euro.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii