
Grupul de modă Gap a obţinut rezultate financiare peste aşteptările Wall Street în trimestrul al patrulea, susţinute de cererea puternică pentru ofertele de produse marca Old Navy şi mărcile sale sub nume propriu în timpul sezonului de sărbători şi de reduceri.
Potrivit Reuters, planurile CEO-ului Richard Dickson de a continua cu reinventarea mărcilor Gap, în principal Old Navy, au contribuit la stimularea interesului consumatorilor pentru îmbrăcămintea şi accesoriile sale. Compania mamă a Banana Republic a înregistrat o scădere a vânzărilor în ultimele câteva trimestre, deoarece clienţii au migrat la concurenţi precum Amazon.com şi Shein, care oferă o gamă extinsă de produse.
Vânzările comparabile din trimestrul patru au crescut cu 4% la marca Gap, iar Old Navy au înregistrat o creştere de 2%, în timp ce vânzările Athleta şi Banana Republic au scăzut cu 10%, respectiv 4%.
Costurile mai mici ale lanţului de aprovizionare legate de transport şi producţie, cuplate cu promoţii controlate şi creşteri ale preţurilor la unele produse, cum ar fi jambierele şi blugii skinny, au ajutat marja brută a companiei să crească la 38,9%, o creştere de 5,30 de puncte procentuale.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.