FacebookTwitterLinkedIn

În România, Grupul Carrefour raportează rezultate financiare cu o evoluție puternică pentru anul 2022.

Însumat, cele patru entități juridice ce reprezintă brandul Carrefour pe piața din România au raportat pentru anul trecut un profit net de aproximativ 330 de milioane de lei și o cifră de afaceri totală de peste 11,4 miliarde de lei.

Conform datelor financiare ale retailerului, în 2022, numai compania Carrefour România a anunțat o cifră de afaceri de aproape 10,4 miliarde de lei, ea fiind urmată în grup de Artima SA – Carrefour Market și Express, cu o cifră de afaceri de peste 2,4 miliarde de lei. Asta în timp ce compania Columbus Operational – Carrefour Market și Express a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 1,2 miliarde de lei, iar Supeco Investment SRL, peste 751,7 milioane de lei.

Profitul net al companiei Carrefour România a fost anul trecut de peste 314,1 milioane de lei, Aritma înregistrând aproximativ 3,5 milioane de lei, Columbus Operational, peste 17,4 milioane de lei, în timp ce Supeco a ieșit pe zero la acest capitol.

Grupul Carrefour România a încheiat anul 2022 cu 402magazine în toate formatele – hipermarket, market, express și discount. Anul trecut, retailerul a deschis 46de magazine, dintre care patru magazine Supeco (discounter), trei Carrefour Market, 29 Carrefour Express și 10 magazine în regim de franciză; alături de o extindere a amprentei digitale prin intermediul partenerilor, Bringo și Glovo România.

La nivel de Grup, piața din România și-a menținut dinamica pozitivă în 2022 față de 2021, cu o creștere de +9% în termeni comparabili (LFL), reprezentânda doua cea mai mare creștere a cifrei de afaceri la nivel european.