
Glovo s-a extis în prima jumătate a acestui an în 18 orașe din România, ajungând să facă livrări în 68 de localități. Compania are peste 13.000 de parteneri activi pe platforma sa de livrări și peste 8.000 de curieri activi.
„Ne dorim să ne menținem promisiunea de a oferi acces fiecărui utilizator la orice în orașul său, de aceea suntem pregătiți pentru următoarele provocări. Vom continua să oferim o experiență de utilizare de cea mai bună calitate și ne propunem să extindem operațiunile în cât mai multe orașe din România, astfel încât să ajungem la cât mai mulți utilizatori”, a declarat Iustinian Belghir, general manager al Glovo România și Moldova.
București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Brașov sunt orașele cu cele mai multe comenzi, iar cele mai populare produse comandate din restaurante sunt, și anul acesta, burgerii, cartofii prăjiți și aripioarele de pui.
Comenzile din segmentul Quick-Commerce (Comerț Rapid) au crescut cu 28% în prima jumătate a acestui an comparativ cu prima jumătate a anului trecut, iar cele mai căutate produse au fost baxuri de apă plată, pâine și banane, alte fructe și legume.