Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

Gala Forbes Best Office Buildings 2020 a premiat cei mai buni dezvoltatori  

Marți, 25 februarie 2020, la Hotel Intercontinental, a avut loc cea de-a șasea ediție a Galei Forbes Best Office Buildings, eveniment în cadrul căruia au fost premiați cei mai importanți actori din segmentul office: dezvoltatori, investitori, proprietari și companii.  
 aboneaza-te
87463540_2996896453674993_3913267213032751104_n

Conceptul Best Office Buildings este un concept 100% marca Forbes România și a înregistrat un succes deosebit, încă de la prima ediție, ce a avut loc în anul 2015. Gala de premiere a fost gândită ca un eveniment de înaltă ținută, dar și cu scopul de a veni în completarea ediției print, cu acelasi nume, lansată de Forbes România în luna februarie.

Astfel, în cadrul Galei Forbes Best Office Buildings sunt premiate, în fiecare an, companiile cu reușite sau mișcări notabile în segmentul de piață ce cuprinde zona office.

Forbes Best Office Buildings a debutat cu un panel de discuţie având ca subiect principal tendinţele de pe piaţa imobiliară a spaţiilor de birouri în 2020 și la care au participat: Anca Damour – Executive Board Member Carrefour Romania; Fulga Dinu – Country Manager Operations Immofinanz; Bogdan Voica – Asset Director Ana Tower ; Bogdan Doicescu – Director Development Bog’art; Mike Hapoianu – CEO Mindspace; Cătălin Niculiță – Development & Leasing Manager Atenor.

Câștigătorii ediției 2020 a Galei Forbes Best Office Buildings sunt:

Cel mai activ constructor – Bog’art

Cel mai mare proprietar român de spații de birouri de clasa A –  Genesis Development

Cel mai mare proprietar de spații de birouri moderne – Globalworth

Premiu special pentru cel mai nou concept de magazin de proximitate – Carrefour România

Premiu special pentru susținerea pieței imobiliare romanești – Immofinanz România

Premiu special pentru Property Management- CBRE

Cea mai mare tranzacție imobiliară  – Afi Europe și Nepi Rockastle

Premiul Special pentru un proiect îndrăzneț și elegant – Ana Tower      

Cea mai mare tranzacție din afara Capitalei – Mulbery Development, Nepi Rockastle și Dedeman

Premiu pentru dinamism și cea mai bună strategie- One United

Cel mai important dezvoltator în piețele secundare – Iulius Developpment

Premiul special pentru reconversia clădirilor vechi – Hagag Development Europe

Cea mai noua apariție in domeniul birourilor flexibile și al spațiilor de coworking – Mindspace

Premiul special pentru cel mai de succes broker de pe piața de office – Horațiu Florescu, CEO Knight Frank

Premiul special pentru cel mai longeviv brand de pe piața de real estate  – Regatta- The real-estate Company

Pe parcursul serii, invitaţii s-au bucurat de momente artistice oferite de Quartetul Operei comice pentru copii.

În ediția specială de februarie a revistei Forbes România, puteți descoperi un dosar complet dedicat segmentului office de pe piața românească, ce cuprinde o ierarhie a principalelor hub-uri de clădiri de birouri din România.

Forbes România le mulțumește partenerilor săi:  BMW România, Carrefour România, Immofinanz, Teilor – Fine Jewellery și Rompetrol în calitate de parteneri strategici; Nespresso – Cafeaua Oficială; Hagag Development Europe, Regatta – The Real estate company, Ana Tower și Atenor în calitate de parteneri Gold; Eventix în calitate de partener tehnic, precum și Partenerilor: Chilli Ideas, Casa de flori, Navigo, Yobi – cutii personalizate, Editura Litera, Plante Cadou, Sweet Concept, Chocoland, Sloop, Inspot Design,  Redline Contract, Universitatea de Arhitectura Ion Mincu, Opera comică pentru copii și Move Out.

Fotografii realizate de Andrada Mihăilescu, Denisa Simionescu și Marius Michailov.

Despre Forbes România

Forbes România este cea mai vândută publicație de business din România și este editată de compania BP Publishing Media, recunoscută de către Forbes Media ca fiind cea mai dinamică și creativă franciză a Forbes la nivel mondial. În această perioadă, brandul Forbes s-a dezvoltat accelerat pe piața românească, fiind reprezentat prin intermediilor publicațiilor lunare Forbes România și ForbesLife România, precum și al proiectelor speciale Forbes Kids sau Forbes 500. Acestor ediții tipărite li se adaugă proiecte speciale în zona digitală și peste 20 de evenimente anual, de la formate de business și până la gale, petreceri sau evenimente « on-demand » sau private, care acoperă cele mai variate categorii de public din zona premium de pe piața românească.

Pentru mai multe detalii vizitați www.forbes.ro
Vizitați Forbes pe Facebook http://www.facebook.com/forbesromania

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii