Fly Go: Românii cheltuie, în medie, pentru o vacanță estivală până la 1.200 de euro - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Travel |
|

Fly Go: Românii cheltuie, în medie, pentru o vacanță estivală până la 1.200 de euro

Sumele pe care le alocă românii pentru vacanțele în străinătate, în sezonul estival, au crescut, în medie, cu 30% în ultimii cinci ani, în prezent, costul mediu al unui sejur estival fiind de 900 – 1.200 de euro (4.200 - 5.600 de lei), potrivit unei analize a agenției de turism online Fly Go.  
vacanta familie

Intrarea pe piața locală a mai multor operatori de transport aerian și creșterea numărului de destinații de vacanță din oferta acestora au contribuit la deschiderea apetitului românilor pentru vacanțe în destinații mai puțin accesate până acum, precum și la creșterea numărului de zile petrecute în concediu.

Deși preferă, în continuare, destinațiile de masă, precum litoralul din Grecia, Turcia și Spania, turiștii români optează tot mai mult pentru destinații mai puțin accesate până acum, în țări și regiuni precum Croația, Malta, Sardinia, Sicilia sau Corsica.

Durata concediilor de vară în afara țării este de minimum șapte zile, ajungând adesea la zece zile. Turiștii români preferă să plece în vacanțe în perioada iunie – septembrie, pe care le rezervă cu câteva luni înainte, cu un vârf de rezervări în lunile ianuarie și mai.

În vacanțele de vară, 70% dintre români accesează servicii all inclusive, de care să se bucure alături de familie sau de prieteni, în condițiile în care peste 90% dintre turiști călătoreasc în grupuri.

Apetitul românilor pentru vacanțe a crescut în ultimii ani, astfel că, în prezent, turiștii merg, în medie, în două concedii pe vară.

În continuare, sunt dispuși să plătească pentru confort sporit, de aceea optează pentru cazare în unități hoteliere mari și alocă, în medie, 500 de euro pentru cheltuieli extra per sejur.

Ne așteptăm ca bugetul turiștilor români pentru vacanțele de vară să continue să crească în perioada următoare, pe măsura ce și operatorii de servicii turistice și aeriene vor introduce și vor promova pe piața din România noi destinații, crescând, în același timp, calitatea serviciilor și numărul beneficiilor pe care le oferă pentru clienți. Un interes crescut pentru sejururi în străinătate se va simți și mai mult pe măsură ce tehnologia va lua amploare în industria de turism”, spune Stefano Iervolino, fondator și CEO al Fly Go.

În acest context, Fly Go a realizat un parteneriat cu compania fintech Revolut, prin care le oferă clienților care fac plăți cu cardul Revolut o serie de discounturi la achiziția biletelor de avion, a hotelurilor, a pachetelor complete de vacanțe, sau la serviciile de car rental.

Astfel, clienții Fly Go care vor folosi cardurile Revolut la plata online a serviciilor achiziționate de pe Fly-go.ro vor beneficia, în prima lună, de servicii fără comision, iar din a doua lună vor avea 20% reducere din comision la orice serviciu achiziționat.

Pentru investiții, compania a alocat un buget de 1,5 milioane de euro, în acest an, suma fiind direcționată spre îmbunătățirea serviciilor.

Lansată în anul 2005, Fly Go operează, în prezent, pe trei piețe: România, Italia și Spania. Compania oferă servicii și produse, de la bilete de avion low-cost și de linie pe toate aeroporturile din lume, rezervări la hoteluri, pachete de city-break, servicii de rent-a-car, la servicii turistice personalizate, consultanță și suport 24/7, precum și ghiduri turistice pentru sute de destinații de pe toate continentele.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii