FacebookTwitterLinkedIn

Florina Onețiu, co-fondatoare și CEO BRILU a dezvoltat și lansat un produs care integrează comunicare, marketing și vânzări cu inovație, AI și 3D. BRILU se adresează bussiness-urilor cu platforme online cu activitate în domenii precum e-commerce, servicii de turism, financiare, bancare, de sănătate sau tehnologie.

Florina Onețiu este și co-fondator al companiei Xclusiverse, o companie software, care dezvoltă soluții customizate de realitate extinsă în Orientul Mijlociu. BRILU este produsul SaaS, spin-off din Xclusiverse, care îmbină realitatea extinsă cu inteligența artificială.

Produsul a fost creat special pentru piața europeană, după lansarea marketplace-ului în realitatea extinsă Xclusiverse, pentru clienții din Orientul Mijlociu. BRILU este o soluție Saas de Marketing revoluționar, proiectată pentru a ajuta companiile să scaleze rapid și ușor, folosind tehnologii avansate de AI și 3D.

Prin BRILU, Florina Onețiu creează încă o premieră pe piața românească – primul KPI original – Page Stay Rate, care ajută la îmbunătățirea ratei de retenție pe paginile online, prin intervențiile AI.

Cu ajutorul platformei și serviciului BRILU, prin implementarea personalizată, se pot îmbunătăți atât experiențele clienților, cât și ratele de conversie.

„E un moment istoric azi și mă bucur să îl împărtășesc cu voi. Având o experiență vastă în domeniu, pornind inclusiv de la faptul că am crescut în paralel cu tehnologia și am prins toate etapele de dezvoltare și toate formele, astăzi putem vorbi despre o eră fără precedent. În trecut, tehnologia a avut mai multe roluri. Putem vorbi despre faptul că ne-a salvat, distrat, unit și inspirat. În prezent, pe lângă aceste aspecte, poate fi aplicată în multe domenii. În business aduce valoare și vine mai nou cu cerințe foarte precise din punct de vedere etic: ca tehnologia pe care o creăm să fie utilă, să fie de încredere și accesibilă. Aceste trei caracteristici sunt componente esențiale BRILU, pornind de la perspectiva că tehnologia a venit să ajute, să rezolve o problemă care exista în piață”,precizează Florina Onețiu.

Ea a creat această inovație după o cercetare de piață realizată în rândul a peste 70 de companii cu care a colaborat în calitate de consultant. Astfel, a identificat probleme în departamentele de Marketing și Vânzări cu care se confruntau multe companii în dezvoltarea business-ului

„Eu văd BRILU ca pe echivalentul telefonului mobil de azi. Simplifică experiența clientului, comunică bine și clar, e o unealtă de conversie bună, automatizează procesul de vânzare, pur și simplu a fost cea mai bună decizie de a integra această tehnologie”,a afirmat Magda Bei, fondatoarea Graphtec – Furniture fits future.

Implicată și preocupată de educație și de susținerea tinerilor pasionați de tehnologie, Florina Onețiu derulează și un program de burse. „Nu doar BRILU, ci și Bursa BRILU este un proiect de suflet și îmi doresc să contribui cât mai mult în procesul de educație. Ne dorim să formăm în cadrul acestor burse 10 grupuri de studenți pasionați de acest domeniu, care să participe timp de 7 luni într-un program intens de învățare, cu workshopuri de business, traininguri și posibilitatea de internship în cadrul BRILU”, a mai spus Florina Onețiu.

BRILU a fost prezentat în premieră la „Gala Cercetării Românești”, eveniment organizat pe 27 februarie de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID). Printr-un parteneriat încheiat cu acesta, Florina Onețiu pune la dispoziția Ministerului acest produs nou creat pentru piața din România pentru a fi folosit și testat în mod gratuit timp de un an. Astfel, Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării devine primul minister în 3D din Europa.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania