FacebookTwitterLinkedIn

Producătorul român de produse cosmetice a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro).

Intrarea pe noi segmente de piață, extinderea rețelei de magazine proprii și investițiile în îmbunătățirea gamelor tradiționale din portofoliu au adus companiei clujene o creștere de aproape 20% față de anul anterior.

Anul trecut, Farmec a înregistrat o evoluție pozitivă pe toate segmentele din portofoliu, atât la produsele de skincare, cât și la cele dedicate curățeniei, fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution fiind în continuare în topul produselor produsele preferate de consumatori.

Totodată, creșteri importante au fost înregistrate și la deodorante & antiperspirante și geluri de duș. În top 10 cele mai bine vândute produse se regăsește și laptele demachiant Doina, acesta ajungând la 40 de ani de la lansarea pe piață.

Anul 2023 a marcat și o premieră pentru companie, intrarea pe segmentul dedicat îngrijirii pielii copiilor și bebelușilor, cu Gerovital Kids. Potrivit reprezentanților companiei, noua gamă a adus vânzări peste obiectivele stabilite și are prognoze de creștere importante pentru acest an.

Dacă anul trecut, producătorul român de cosmetice a deschis două noi magazine sub brandurile proprii, pentru acest an, compania și-a propus inaugurarea a 5 noi locații, două dintre acestea fiind deja deschise, în luna martie, la Cluj și Galați. În lunile aprilie și mai vor fi deschise magazine noi, în Pitești și Sibiu.

 „Cel mai important succes din 2023 rămâne atragerea de noi segmente de public, în mod special în rândul consumatorilor tineri. Strategia noastră este aceea de a-i fideliza, motiv pentru care vom continua, și anul acesta, să lansăm produse inovative, în formule unice pe piață, iar primul pas în acest sens va fi relansarea gamei Gerovital Plant”, precizează Mircea Turdean, Director General Farmec.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 11 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Sighișoara, Timișoara, Iași și Galați şi 18 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Oradea, Sibiu și Târgu Mureș. Celor 29 de magazine de brand li se adaugă alte două magazine de franciză, în Baia Mare și Pitești.

În fabrica Farmec lucrează în prezent peste 700 de angajați.

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania