Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

FAN Courier atinge afaceri de aproape 1 miliard de lei în 2020

Cifra de afaceri a companiei FAN Courier înregistrează o creștere cu 22%, față de anul precendent.
Fondatorii FAN Courier

FAN Courier estimează că va încheia anul 2020 cu o cifră de afaceri de 205 milioane de euro, în creștere cu 22% față de anul anterior, anunță compania printr-un comunicat de presă.

Courier estimează că, în urma creșterii cererii de servicii de profil, piața de curierat locală va depăși 750 de milioane de euro, cu 20% peste nivelul de anul trecut. 

Cifra de afaceri a FAN Courier se apropie, anul acesta, de 1 miliard de lei, obiectiv financiar pe care îl luăm în calcul în scenariile noastre de dezvoltare pe termen mediu. Este un rezultat de excepție, obținut în condiții atipice, cu eforturi excepționale din partea întregii echipe, după un an dificil. Dacă în decembrie 2019 vorbeam de consolidarea poziției de lider printr-o creștere similară anilor anteriori, în 2020 ne-am trezit aruncați într-un maraton pe care l-am parcurs în ritm de sprint. A fost un an care ne-a pus la încercare limitele, personale și profesionale, capacitatea de adaptare rapidă la schimbări, responsabilitatea. A fost anul în care am înțeles, mai mult decât oricând, cât de important este să construiești pe baze solide, să ai o strategie clară în minte, să ai o echipă sudată, responsabilă și capabilă să se adapteze din mers, să fii pregătit să faci față schimbărilor rapide intervenite în piață”, a declarat Felix Pătrășcanu, managing partner  FAN Courier. 

Pentru anul 2021, compania ia în calcul două scenarii de creștere și un avans al afacerilor între 10-20%.

Din cauza dinamicii actualei crize, nu este foarte ușor de previzionat evoluția pentru anul viitor. De aceea, lucrăm pe două scenarii majore care iau în calcul două tipuri de creștere: una prudentă și una optimistă. În varianta în care situația sanitară începe să se relaxeze, dar ținând cont de o ușoară contracție estimată pentru unele ramuri economice, pentru 2021, luăm în calcul o creștere de 10%. În scenariul în care situația sanitară nu dă semne de relaxare, iar presiunea pe serviciile de curierat generată de comerțul online rămâne ridicată, estimăm un avans al afacerilor de peste 20%”, a declarat Adrian Mihai, cofondator FAN Courier.

De asemenea, pentru anul viitor, compania vizează continuarea proiectelor deja începute – construcția noului HUB de la Cluj Napoca, cu o capacitate de depozitare de 8.000 mp, extinderea HUB-ului de la Brașov cu încă 2.500 mp dar și startul unui nou centru logistic în Ștefănești. De asemenea, va continua proiectul de dotare a filialelor mari cu sisteme automate de sortare.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii