Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Social media |
|

Facebook va introduce o nouă secțiune în platformă, fără reclame, doar pentru studenți

Numită Facebook Campus, noua secțiune nu va avea reclame, iar la lansarea ei vor participa zeci de școli, printre care Universitatea Duke, Universitatea din Pennsylvania și Vassar College
 aboneaza-te
Facebook

“Ne-am concentrat pe construirea unei experiențe excelente de produs și, în acest moment, nu intenționăm să introducem publicitate”, a spus o purtătoare de cuvânt.

Facebook a descris Campusul ca o modalitate prin care studenții de facultate se întâlnesc și se conectează prin interese comune sau diferite clase. Noua secțiune reamintește de începuturile companiei, atunci când a fost concepută ca o modalitate de socializare a studenților din Ivy League.

Într-o postare pe blog, gingantul tehnologic a mai spus că Facebook Campus va fi util pentru studenții care învață de la distanță, cu normă întreagă sau parțială, deoarece unele campusuri școlare rămân închise din cauza pandemiei de coronavirus.

Totodată, Campus permite studenților să creeze profiluri separate de profilurile lor principale de Facebook, să se conecteze cu alți colegi de clasă, să se alăture grupurilor private și să vadă evenimente școlare. Alte caracteristici includ un flux de știri specific colegiului, un director al campusului și camere de chat. Conținutul partajat în Campus poate fi văzut doar de alți utilizatori ai Campusului, a mai spus compania.

Lansarea Campusului vine după ani de examinare a modului în care Facebook colectează informații despre utilizatorii săi, precum și politicile sale publicitare. În plus, agenții de publicitate nu pot viza în mod specific utilizatorii Campusului, a declarat o purtătoare de cuvânt.

„Deși Campusul poate să nu aibă reclame, Facebook primește în continuare acces la mai multe date”, a spus Brendan Gahan, director social al agenției de publicitate Mekanism Inc. „Aceste date pot fi utilizate în toată rețeaua publicitară a Facebook pentru a viza mai bine acești consumatori”.

Anumite pagini de Facebook deținute de universități vor avea acces la Campus. Aceste pagini pot crea, adera și participa la grupuri și evenimente, dar nu vor avea acces la chaturi, potrivit Wall Street Journal.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii