FacebookTwitterLinkedIn

Sectorul de retail din România este estimat să crească cu 8% până în 2027, cu o cerere tot mai mare pentru personalizarea experienței consumatorului. Exorigo-Upos, companie poloneză de tehnologie, specializată în soluții software pentru vânzare și procese de plată dedicate retailerilor, le pune la dispoziție acestora soluții omnichannel, care reprezintă răspunsul pentru această tendință.

Soluțiile oferite de Exotigo-Upos sprijină clienții cu o gamă completă de servicii: integrarea sistemelor avansate de IT, implementarea platformelor de e-commerce, a aplicațiilor mobile, a tehnologiilor in-store, centralizarea managementului de vânzări și consultanță strategică. De asemenea, oferă servicii fizice  de mentenanță și asistență prin call center pentru a asigura o tranziție fără probleme la sistemele moderne.

În plus, prin soluțiile omnichannel, se asigură consecvența, indiferent de locul și modul în care clientul achiziționează sau interacționează cu brandul. Important este ca promoțiile, cardurile de fidelitate și voucherele digitale cadou să aibă același principiu de funcționare pe toate canalele.

Potrivit companiei, România este o destinație atractivă pentru brandurile străine. Fiind a doua cea mai mare piață economică din Europa Centrală și de Est, România are un potențial economic ridicat, iar profilul consumatorilor este similar cu cel din Polonia. Datorită experienței acumulate și a serviciilor specializate din portofoliul său, Exorigo-Upos sprijină cu succes companiile străine să intre pe piața românească, cu servicii care corespund nevoilor locale.

„Sectorul retail din România oferă un mare potențial de creștere, având în vedere că doar 5% dintre consumatori cumpără produse din alte țări europene. Astfel, pentru companiile străine există oportunități de dezvoltare în regiune. Exorigo-Upos își propune să susțină retailerii să se extindă și să atragă clienți atât pe canalele online, cât și pe cele offline”, a declarat Marek Nowakowski, Director General Exorigo-Upos SRL România.

Cu peste 30 de magazine în România, unul dintre lanțurile de retail destinate copiilor își extinde constant prezența pe piața locală cu ajutorul serviciilor Exorigo-Upos. Software-ul de vânzări și soluțiile avansate de IT furnizate au permis brandului să se adapteze cu succes pe piața locală și să își gestioneze eficient noile magazine. Exorigo-Upos oferă, de asemenea, mentenanță, suportul tehnic de la distanță și echipamente eficiente și de încredere, care sunt esențiale pentru buna funcționare a magazinelor.

Exorigo-Upos a susținut cu succes și lanțul de magazine Cora în procesul său de rebranding care a inclus 10 hipermarketuri și 9 minimarketuri și a constat în modificări vizuale și modernizarea echipamentelor și a sistemelor fiscale. De asemenea, compania furnizează toate echipamentele IT, inclusiv software, și oferă instalări end-to-end de hardware și software, precum și servicii pentru magazinele de beauty și wellness operate de Alshaya Polonia. Totodată, oferă managementul bazelor de date și servicii complexe pentru birou.

Exorigo-Upos vizează dezvoltarea dinamică pe piața din România, în special în zona soluțiilor high-tech și omnichannel. În următorii ani, compania intenționează să-și extindă în mod semnificativ baza de clienți, să-și mărească cota de piață și să-și dezvolte și să-și extindă oferta de produse.