Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Exclusiv: Guvernul a publicat raportul cu bugetele pentru campania publică de informare „Poartă mască!”. Vezi companiile de media cu cei mai mulți bani atrași de la guvern!

Până la 31 decembrie 2020, guvernul a plătit 1,35 milioane de lei pentru creație și 86,4 milioane de lei pentru difuzarea la televiziune, radio, în presă, online și afișaj stradal pentru campania de informare publică „Poartă mască!”, potrivit raportului privind sumele alocate furnizorilor, publicat pe site-ul sgg.gov.ro, informează Media Expres.  
bani

Dacă sumele angajate pentru creație au fost integral plătite, în cazul difuzării campaniei media, din suma totală angajată, de 181,6 milioane de lei, au fost făcute plăți de 86,4 milioane lei, adică mai mult de jumătate – peste 95 de milioane de lei – fiind bani necheltuiți la 31 decembrie 2020, notează Media Expres

Documentele PDF care pot fi descărcate din pagina sgg.gov.ro au fost însă create vineri, 19 februarie 2021, după ora 12.00, deci în lipsa altor indicii presupunem că informația a fost publicată vineri, 19 februarie.

Cea mai mare sumă angajată de Guvern pentru creația și producția campaniei a fost achitată către agenția LION COMMUNICATIONS SERVICES SA, care a primit în total peste 703.000 de lei, urmată de GMP ADVERTISING SRL cu 375.000 de lei și BV MCCANN ERICKSON SRL care a câștigat 275.155 de lei.

Cele trei agenții sunt singurele care au fost contractate de Guvern pentru această campanie.

Vezi lista completă AICI

Bugetele plătite de Guvern în mass media

TELEVIZIUNE

Antena 3 SA s-a angajat că difuzează campania în valoare de 6,3 milioane de lei dar a primit până la 31 decembrie 2020 puțin peste jumătatea sumei – 3,4 milioane de lei.

Antena TV Group SA, companie care operează Antena 1, Happy Channel, Antena Stars și ZU TV, a avut angajamente de 16,68 milioane de lei din care a primit 9,3 milioane de lei.

Pro TV SRL a avut angajamente în valoare de 19,1 milioane de lei dar a primit doar 9,2 milioane lei.

Dogan Media TV, care operează Kanal D, a avut angajamente de aproape 13,4 milioane de lei și a primit 7,58 de milioane de lei.

RCS & RDS SA (Digi24) a avut angajamente de 6,4 milioane de lei și a primit 1,9 milioane, dar și prin Campus Media SRL pentru media online pe site-ul digi24.ro, care a avut angajamente de 3,1 milioane și a primit doar 1,1 milioane de lei.

Ridzone Computers SRL, companie care operează România TV, a avut angajamente de 7.5 milioane de lei și a primit sub jumătate, aproape 3.479.140 de lei până la 31 decembrie 2020.

Realitatea Media (Realitatea TV) a primit 56.525 lei.

B1 TV CHANNEL (B1 TV) –  594.951 lei. 

ABC PLUS MEDIA SA (Național TV) – 1.664.987 lei

CLEVER MEDIA NETWORK (Look TV, Prima TV, PROFIT.RO, AGRO TV) – 140.606 lei

RADIO

GRUPUL MEDIA CAMINA (Radio ZU) – 2.057.251 lei

A.G. Radio Holding (Kiss FM, Magic FM si Rock FM) – 4.190.086 lei 

EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL R – Europa FM și media online – 2.795.806 lei

RADIO GUERRILLA – 150.695 lei

RADIO ON AIR – 251.861 lei 

CANET RADIO SRL (ROCK FM) – 368.705 lei

ONLINE

FANATIK ONLINE – 503.915 lei

BUSINESS INSIDER – 11.900 lei

PRINT & ONLINE

ADEVARUL HOLDING SRL – 1.384.248 lei

RINGIER ROMANIA SRL – 1.162.899 lei

RINGIER SPORTAL SRL – 524.407 lei

BURDA ROMANIA SRL – 25.763 lei

PANOTAJ

ROMANIAN BILLBOARD NETWORK – 19.040 lei

AFFICHAGE ROMANIA SRL – 728.280 lei

CLEAR MEDIA – 145.656 lei

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii