Cautare




, Forbes Staff

I am a Breaking News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering important tech and business news. Graduated from University of Bucharest with an MA in Political Journalism. Worked as a journal...

Tech |
|

Este Clubhouse viitorul pentru business?

Utilizată de Mark Zuckerberg si Elon Musk, Clubhouse pare să dețină secretul succesului în lumea social media. Clubhouse este o rețea de socializare ce a cunoscut, în ultimele 2 luni, o creștere exponențială globală, în special în segmentul de vârstă 25-35 de ani și se remarcă prin exploatarea comunicării audio în conectarea utilizatorilor acesteia.  
Amsterdam,,Netherlands,-,01.19.2021:,Clubhouse,Application,View,On,The,Smartphone,

Remarcată prin exclusivitatea sa și pentru că ai nevoie de o invitație din partea unui utilizator pentru a te alătura acestei rețele sociale, cât și prin faptul ca poate fi descărcata doar de către utilizatorii iOs.  Aplicația a fost utilizată deja de vedete internaționale, magnați ai lumii afacerilor, cât și persoane influente în domenii precum modă, frumusețe și inovație.

Pe plan global se estimează că numărul real al utilizatorilor se apropie de 8 milioane, în creștere cu 6 milioane în ultima luna, iar în România numărul acestora se apropie de 150.000.

Socializarea audio pare a fi noua modalitate de a dezbate idei, cât si de a introduce potenților viitori clienți anumite aspecte ale companiei, într-un mod mai personal și mai apropiat de nevoile acestora ca niciodată. Utilizatorii acestei aplicații pot face parte din camere de dezbatere, niste „șezători” digitale, unde dialogul are loc precum o discuție radiofonică în care participanții acesteia pot fi activi la rândul lor. Aplicația asigură confidențialitatea celor discutate și, în plus, nu înregistrează conținutul din camerele sale.

Aplicația a atins recent evaluarea de 1 miliard de dolari, iar tot mai mulți pioni din lumea afacerilor globale aleg să își externalizeze comunicarea către clienții acestora și cu ajutorul acesteia. Probabil cel mai atractiv lucru la Clubhouse este că oferă posibilitatea fanilor unui brand să devina o parte si mai integrata in acesta, să simtă ca sunt incluși și ascultați.

Viitorul oricărui business este, fără doar și poate, în inovația in comunicare- iar Clubhouse dovedește acest lucru.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii