
Anul trecut, Black Friday a adus vânzări de 460 de milioane de lei pentru retailerul deținut de fondul de investiții Naspers și de Iulian Stanciu.
„Oamenii au început să cumpere produse cu o valoare mai mare, cu specificații mai bune, au căpătat încredere în evenimentul Black Friday și aleg produse mai scumpe”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Estimările se bazează pe creșterea valorii medii a comenzii și pe atragerea clienților noi – eMAG și-a propus ca, de Black Friday, să atragă 60.000 de clienți noi. Valoarea totală a reducerilor oferite de retailer este de 270 de milioane de lei, pentru 3,5 milioane de produse.
Cu ocazia Black Friday, eMAG a investit anul acesta 3 milioane de euro în infrastructura IT, servere, hosting, cloud și dezvoltare.
În acest an, în oferta eMAG vor fi incluse:
– 70.000 de televizoare
– 120.000 de smartphone-uri
– 22.000 de laptopuri
– 21.000 de frigidere
– 15.000 de mașini de spălat
– 200.000 de electrocasnice mici
– 300.000 de produse fashion
– 150.000 de parfumuri și cosmetice
– 400.000 de jocuri și jucării
– 200.000 de anvelope
– 400.000 de produse pentru casă și grădină
– 50.000 de articole și echipament sportiv.
Pe lângă acestea, oferta eMAG mai include și bilete de avion, bilete la competiții sportive, abonamente medicale, aur, vacanțe etc., inclusiv un autoturism Ferrari GTC4Russo, care va avea o reducere de 45.000 de euro, astfel că de la 308.000 de euro, va putea fi achiziționat cu 263.000 de euro.
Anul acesta, eMAG și-a propus ca 70% dintre comenzile de Black Friday vor fi expediate în primele cinci zile, iar restul vor fi livrate până pe 28 noiembrie.