Cautare




, Staff

Tech |
|

eMAG a înregistrat afaceri locale de 3,17 mld. lei în 2018, în creștere cu 23%. La nivel de Grup, eMAG a depășit 1 miliard de euro

eMAG România a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 3,17 miliarde de lei, în creștere cu 23%, în timp ce Grupul eMAG a crescut cu 17,5%, până la 4,77 miliarde de lei cifră de afaceri.
Showroom_eMAG_Baneasa3

Grupul eMAG include eMAG România, eMAG Bulgaria, eMAG Ungaria, eMAG Polonia, Depanero, Sameday Courier Delivery Solutions, PC Garage, Vatera, Conversion, Zitec și Fashion Days.

Creșterea s-a datorat dezvoltării companiei, iar rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investiții – în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională.

Profitul companiei înregistrat în România este reinvestit, conform lui Iulian Stanciu, CEO al eMAG.

„Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.

În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu aproape 1,9 mil. în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Peste jumătate (52%) dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați.

Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

Citește și: eMAG Ungaria fuzionează cu Extreme Digital și intră pe cinci piețe noi: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria

„Ne-am planificat investiții de peste 150 de milioane de euro în următorii 5 ani, în tehnologia eMAG”, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMAG.

El a adăugat că, la nivelul anului 2018, eMAG a investit 30 de milioane de euro în dezvoltarea tehnologică a companiei (dezvoltarea site-ului, marketplace, infrastructură IT, software). În total, anul trecut, eMAG a făcut investiții de 141 milioane de euro.

Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de lockere easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.

De asemenea, eMAG va implementa, începând cu luna iunie, serviciul de Fast Refund la returul produselor, adică returnarea instantă a banilor în contul clienților, după ce produsele sunt verificate.

eMAG este operat de Dante International și are operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii