Cautare




, Contributor

Orologerie de lux |
|

După 20 de ani

În urmă cu peste zece ani, când a început povestea mea de dragoste cu orologeria, primul jucător de pe piața românească la care am descoperit brandurile haute horlogerie a fost Helvetansa. Acolo am văzut pentru prima dată un ceas Cartier, un Vacheron și tot acolo m-am minunat de dimensiunile modelelor Panerai care au și devenit brandul meu preferat de ceasuri, după ce mi-au displăcut total la prima vedere.
83570_DUO_725111

Helvetansa a împlinit 20 de ani și remarcabil este faptul că a rămas în picioare pe timp de criză, de incertitudine și de schimbări majore în societatea românească.

„Povestea Helvetansa începe pe data de 4 octombrie 1994, când o companie elvețiană a ales să investească în România. Astfel, pe piața românească apare unul dintre pionierii orologeriei elvețiene.

Astăzi, Helvetansa are o tradiție de 20 de ani, un portofoliu impresionant de mărci de prestigiu din industria orologeriei și a bijuteriilor, dar și un portofoliu semnificativ de clienti satisfăcuți,“ a spus pentru Forbes Life Max Igor Muller, administratorul Helvetansa.

Printre brandurile cu care compania debuta în urmă cu două decenii se numără Doxa, Candino, Sector, Tissot. Acum, Helvetansa reprezintă Vacheron Constantin, Cartier, Officine Panerai, Piaget, Baume & Mercier, Chanel, Carl F. Bucherer, Vulcain.

La începutul lunii octombrie, Helvetansa a inaugurat un corner Vacheron Constantin în magazinul de pe Calea Victoriei, spațiu dedicat în totalitate unuia dintre cele mai frumoase, mai elegante și mai exclusiviste branduri din topul rarefiat al industriei orologere. Fiecare centimetru din acest corner este realizat la standardele impuse de marca elvețiană, de la materiale, la culori, la iluminare sau la dimensiunea covorului și a biroului de prezentare. Este primul astfel de corner Vacheron Constantin din sud-estul Europei și a reprezentat o investiție semnificativă, marcând astfel festivitățile aniversării de 20 de ani.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii