Cautare




, Staff

Industrie |
|

DPD România: Valoarea medie a coletului achitat cu cardul la livrare este de 350 de lei

Valoarea medie a coletului achitat cu cardul la livrare este de 350 de lei, potrivit DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres.
Lucian Aldescu_CEO DPD Romania

Topul orașelor în care se plătește cel mai des cu cardul la livrare este dominat de București, urmat de Iași, Cluj, Timișoara și Tulcea, orașe care împreună însumează 80% din totalul plăților prin serviciul mPOS. La polul opus, printre orașele în care se plătește cel mai puțin cu cardul la livrare se numără Brașov, Craiova, Ploiești, Drobeta-Turnu Severin și Petroșani, orașe care însumează mai puțin de 1%.

Serviciul mPOS poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât și pentru plata transportului coletului, și se adresează segmentelor B2B și B2C. Până în prezent, peste 10% dintre clienții de business DPD România au ales acest serviciu.

„Piața de curierat actuală înseamnă o interacțiune mult mai puternică între expeditor și destinatar, iar e-commerce-ul a fost factorul care a dezvoltat acest lucru”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Conform DPD România, industriile care raportează cea mai mare rată de utilizare a plății cu cardul la livrare sunt: IT, fashion, electrocasnice și home&deco, cel mai activ segment fiind B2C.

Datele companiei arată că plățile cu cardul la livrare prin serviciul mPOS sunt făcute preponderent de persoane tinere, cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani, cu studii superioare și experiență în cumpărăturile online.

Serviciul mPOS a lost lansat de DPD România în 2016, pentru început în București. Pe parcursul anului 2017, acesta a fost extins la nivel național. În prezent, sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS, fiecare curier DPD România fiind dotat cu un astfel de dispozitiv.

DPD România este parte a DPDgroup, are peste 1.200 de angajați și francizori și livrează anual peste 9 milioane de colete.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii