FacebookTwitterLinkedIn

Ești deținătorul unei farmacii și îți dorești să îți promovezi afacerea? 

Datorită mediului concurențial din acest domeniu, o farmacie ar trebui să se folosească de mai multe metode de promovare pentru a putea face față concurenței și pentru a ajunge la cât mai mulți potențiali clienți.

Marketingul și promovarea farmaciilor poate fi făcută atât prin metode clasice de marketing cât și prin promovarea în online.

Iată așadar câteva metode naturale de marketing prin care vei atrage pacienții fără a apela la instrumente comerciale cu vânzare forțată sau practici comerciale care nu vor fi în avantajul tău.

Deja din ce în ce mai multe farmacii au început să se folosească de această metodă de promovare și au obținut rezultate foarte bune.

Panouri luminoase

Înainte de orice fel de promovare interioară atragerea clientului din exterior este o variabilă importantă de care trebuie să ții cont în promovarea farmaciei tale.

Astfel că, semnalizarea stradală prin intermediul unei cruci luminoase este una dintre acele tipuri de promovare care îți poate aduce clientul în afacere.

Alege o cruce farmacie de pe smarsoft.ro, care să îi semnalizeze clientului încă de departe sau din trafic, faptul că în locația ta va putea beneficia de servicii sau produse farmaceutice.

În plus te poți folosi inclusiv de panouri luminoase pentru a afișa diferite promoții sau oferte pe care le poți personaliza așa cum îți dorești. Descoperă toate modelele pe smarsoft.ro.

Promovarea prin elemente diferentiatoare

Una dintre cele mai eficiente metode de promovare în lanțul farmaceutic este să îi oferi pacientului un magnet de care să fie atras, un program de loializare care să nu îl poată regăsi în toate farmaciile.

Având în vedere că majoritatea farmaciilor oferă aproximativ aceleași produse va trebui să găsești un element diferențiator care să atragă clientul în business-ul tău.

Aici te poți orienta înspre oferirea de servicii de calitate, programe de loializare dar și o gamă diversificată de produse precum cele cosmetice, produse homeopate, dispozitive medicale, produse bio sau suplimente nutritive.

Promovarea printr-un merchandising eficient

Amplasamentul produselor din farmacia ta au un rol esențial în promovarea business-ului tău și în experiența pe care o vei oferi pacientului.

De la felul în care etalezi produsele, la cantitatea care va fi expusă pentru a fi vizibilă, la modalitatea de dispunere și aranjare dar și la evidențierea anumitor produse cu impact puternic asupra cumpărăturilor, toate pot face o diferență mare în promovarea afacerii tale chiar în interiorul farmaciei.

Promovarea prin intermediul prețurilor

Politica de preț este un ansamblu de tehnici care îți vor permite să îți ajustezi prețurile în funcție de cerere, de caracteristicile pieței dar și de concurență.

Având în vedere că oamenii au un mod constant nevoie de anumite produse, abordarea unor prețuri foarte bune pentru aceste produse extrem de solicitate pot fi o metodă de marketing care va atrage clientul în farmacia ta.

Nu uita în seamă să ții cont și de calitate a produselor și să nu abordezi un preț prea mic pentru acele produse calitative,pentru a nu fi percepute ca fiind produse de o calitate îndoielnică.

Promovarea online

Promovarea online este cu siguranță o metodă de care trebuie să te folosești în afacerea ta pentru a deveni mai vizibil și pentru a ajunge la cât mai mulți clienți.

Aici te poți folosi de mai multe strategii, fie prin crearea propriului site, unde vei putea practica prețuri mai mici și unde îți vei putea fideliza clienții mult mai ușor.

O altă abordare a promovării online este promovarea plătită atât pe rețelele de socializare cât și în motorul de căutare Google.

Nu uita de promovarea pe Google My Business pentru a putea fi găsit cu ușurință de toate persoanele din zona afacerii tale, la nivel local.