Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Media şi entertainment |
|

Dana Nae Popa, Co-fondator și Director General Pastel: “Anul acesta simt cu adevărat că se creează o comunitate în jurul agențiilor sau cu agențiile”

Pentru Dana Nae Popa, ultimele luni au trecut foarte repede, dar totodată au fost extrem de intense și atât ea, cât și echipa pe care o coordonează au trecut prin toate stările posibile.
 aboneaza-te
Dana Nae Popa

Însă, faptul că înainte de pandemie se mutaseră recent într-un nou sediu, i-a ajutat să se adapteze mult mai ușor la lucrul de acasă. “Noi ne-am ținut pe poziții, am răspuns și ne-am adaptat cu o viteză absolut uluitoare”, spune  Dana Nae Popa, Co-fondator și Director General Pastel.

Pe de altă parte, agenția Pastel a intrat în pandemie cu un beneficiu major. Sfârșitul anului 2019, începutul lui 2020, a fost o perioadă extrem de bună pentru agenție, mai ales că a reușit să câștige șapte pitch-uri consecutive.

“Erau proiecte destul de multe, veneam după o perioadă bună pentru noi, cea mai prolifică perioadă a agenției. Aveam planuri de extindere a echipei’‘, mai spune aceasta.

Ca și antreprenor, ultimele luni au reprezentat o adevărat provocare pentru Dana, iar obiectivul ei principal a fost să mențină echipa în aceeași formulă și să nu fie nevoită să facă reduceri de personal. De asemenea și siguranța angajaților a fost o prioritate pentru co-fondatoarea Pastel. “Eu nu cred că un lider trebuie sau poate să le știe pe toate”, afirmă ea.

În plus, pe lângă multitudinea de efecte negative pe care le-a adus pandemia, au existat și câteva elemente pozitive, printre care solidaritatea creată între oameni sau între afaceri, care înainte erau într-o competiție acerbă.

“În perioada asta am vorbit mai mult ca niciodată cu omologi de-ai mei din alte agenții și ne-am sfătuit. Lovindu-ne de aceleași probleme și fiind cu toții în aceeași barcă am fost mult mai deschiși unii cu alții. Anul acesta simt cu adevărat că se creează o comunitate în jurul agențiilor sau cu agențiile”, subliniază Dana Nae Popa.

Dar, ce a mai remarcat ea este că oamenii nu vor să mai lucreze în publicitate. Și asta se întâmpla încă de dinainte de izbucnirea pandemiei. De ce? “Industria și-a pierdut din acea strălucire pe care o avea acum câțiva ani. Să lucrezi la creație era ceva așa sublim, boem, se făceau multe campanii curajoase sau mult mai multe decât acum și părea un loc în care ți-ai dori să fii. Era un lucru cool să lucrezi într-o agenție. Criza anterioară, presiunea pe rezultate pe termen scurt, multitudinea de campanii care se vând mâine dacă se poate a mai scăzut din acea strălucire”, explică owner-ul Pastel, care consideră că piața de publicitate se va transforma în următoarea perioadă.

“Eu cred că agențiile care își vor da seama ca a fi creativ doar de dragul creației și nu să rezolvi o nevoie de business, acestea cred că vor avea de pierdut cumva pe termen mediu și lung”, a conchis Dana Nae Popa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii