Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Cheltuielile românilor pe perioada pandemiei

Starea de urgență și perioada de izolare indusă de aceasta i-a determinat pe români să continue cumpărăturile, dar în mediul online.
 aboneaza-te
online shopping shutterstock_372817300

Starea de urgență și perioada de izolare indusă de aceasta i-au determinat pe români să continue cumpărăturile, dar în mediul online. Printre cele mai comandate produse au fost jocurile, hainele, produsele de îngrijire personală, electrocasnicele și mâncarea. Cel mai mare interes a fost manifestat pentru cumpărarea de îmbrăcăminte, informează Digi 24.

Datele publicate de o aplicație de fintech dovedesc că numărul de tranzacții efectuate către retailerii online de fashion a înregistrat o creștere surprinzătoare, de 204%. Valoarea totală a tranzacțiilor a fost mai mare cu 213% în perioada 15 martie-15 mai 2020, față de valoarea înregistrată în lunile anterioare.

Cel mai mult au crescut vânzările de produse în domenil produselor de îngrijire personală și cel al produselor cosmetice. Astfel, românii au cheltuit peste 1,27 milioane de euro, cu o creștere de 205% a numărului de tranzacții și o valoare mai mare cu 289%, achiziționând produsele preferate.

Când ne gândim la divertismentul online, pe primul loc în topul preferințelor românilor au fost jocurile online. Cheltuielile în acest sens au depășit 17 milioane de euro în timpul stării de urgență, cu un număr al tranzacțiilor mai mare cu 74% și o valoare în creștere cu 81%, potrivit Digi 24.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii