Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum și-au împărți grupurile TV audiența în ianuarie 2020

În prima lună a acestui an, grupul de televiziuni Intact Media Group și Pro TV (CME) au avut cote de piață (de vizionare) aproape egale la nivel național. Cele trei televiziuni ale Societății Române de Televiziune (TVR 1, TVR 2 și TVR 3) au înregistrat o cotă de piață de 4,23% la nivel național, jumătate din cota televiziunii România TV.
 aboneaza-te
televiziune

Intact Media Group, care deține televiziunile Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV, a avut o cotă de piață la nivel național de 21,56%, conform măsurătorilor Kantar Media.

Cota de piață (sau cota de vizionare) reprezintă numărul de telespectatori care au urmărit un program TV, într-un interval de timp, raportat la numărul total de oameni cu televizoarele deschise, în perioada respectivă.

În acest caz, se poate spune că 21,56% din totalul românilor care s-au uitat la televizor, în luna ianuarie 2020, au urmărit una dintre televiziunile grupului Intact.

Pro TV SRL (CME), principalul concurent al Intact, a avut o cotă de vizionare de 21,03% la nivel național. Grupul cuprinde televiziunile Pro TV, Pro Cinema, Pro Gold, Pro X și Pro 2.

Se constată că cele două grupuri rivale, Pro și Intact, dețin împreună o cotă de vizionare de 43% din totalul consumului TV în luna ianuarie (70 de televiziuni).

Societatea Română de Televiziune (SRTV), reprezentată de TVR 1, TVR 2 și TVR 3, a avut o cotă de piață de 4,23% la nivel național, la jumătate din cota de piață a canalului de știri România TV (8,13%) și sub jumătate din cota Kanal D (9,84%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii