Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-a împărțit audiența publicității TV în semestrul I 2019

Grupul de televiziuni Pro TV SRL (CME România) deține o cotă de 29% din volumul total de audiență furnizat de piața TV, în prima jumătate a acestui an, pentru reclamele difuzate. Intact Media Group are o cotă de 24,1%.
televiziune stiri

În primele șase luni ale acestui an, cele cinci televiziuni din grupul Pro TV (CME România) au înregistrat o cotă piață de 29% din volumul de audiență livrată de piața TV. (Grupul Pro cuprinde: Pro TV, Pro X, Pro Cinema, Pro 2, Pro Gold).

Cotele de piață au fost calculate pe baza punctelor de audiență livrate de televiziuni – GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în semestrul I 2019.

La rândul său, Intact Media Group (cinci televiziuni) are o cotă de 24,1%. (Grupul cuprinde: Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV). În această perioadă s-a remarcat Happy Channel, care a obținut o majorare a volumul de audiență de 112% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cele două grupuri rivale, Pro și Intact, dețin o cotă de piață de 53,1%.

Un grup care își consolidează prezența pe piața publicității TV este RCS&RDS (opt televiziuni) cu o cotă de piață de 5,2%.

Societatea Română de Televiziune (SRTV), reprezentată de TVR 1, TVR 2 și TVR 3, deține o cotă de piață de 1,2%, mai mică decât cotele grupurilor internaționale Discovery Communications (1,9%), Sony Pictures Televison (1,5%) și Disney (1,7%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii