Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-au mișcat audiențele televiziunilor de știri în decembrie 2018

Pe nișa televiziunilor de știri, România TV a avut cea mai mare creștere de audiență la nivel național, în luna decembrie. În urban, Antena 3 este lider, la mică distanță în fața canalului România TV. Realitatea TV, Digi24 și B1 TV sunt departe de a pune în pericol audiențele celor două televiziuni care controlează audiența știrilor TV.
televiziuni de știri

Audiența la nivel național a canalului România TV a câștigat 59.000 de telespectatori în decembrie 2018, ajungând la o medie de 279.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

Antena 3 a câștigat 10.000 de persoane, înregistrând o medie de 214.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național.

La nivel urban, deși a avut cea mai mare creștere (cu 25.000 de persoane față de noiembrie), România TV n-a putut să depășească Antena 3, care a avut o medie de 143.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Diferența dintre Antena 3 și România TV este de doar 3.000 de persoane.

Realitatea TV a pierdut 3.000 de telespectatori la nivel național, dar în urban și-a conservat audiența din luna precedentă.

Digi24 a câștigat 7.000 de persoane pe național și 3.000 în urban. La rândul său, audiența B1TV s-a majorat cu 7.000 de persoane la nivel național și cu 4.000 în urban.

Cele cinci televiziuni de știri au avut o cotă totală de piață de 15,15% la nivel național și de 18,39% în urban. Asta înseamnă că 18,39% dintre telespectatorii din mediul urban s-au uitat la una dintre cele cinci televiziuni de știri, în cursul lunii decembrie 2018.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii