Nascută exact la limita dintre Generația X (născuți între 1960 și 1979) și Generația Y (născuți între 1980 și 1994) din Estul ex-comunist, Ioana leagă două lumi, le aduce laolaltă și le folosește pentru crearea unei emoții care mișcă și generația Z (născuta după 1995).
În 2010 a lansat „Proiect 1990“ care amplasează lucrări de artă contemporană pe soclul din Piața Presei, rămas liber din 1990.
Este exponenta generației I (iertare), care a făcut pace cu trecutul, nu-și mai hulește originile, are înțelegere față de trecutul comunist românesc (sau estic, extins) și-l integrează cu detașare, folosindu-i oportunitățile și potențialul creativ. Pentru Generația I, trecutul nu complexează, ci inspiră.
Profilul celor 16 tiplogii de trendsetteri/formatori de opinie este construit în conformitate cu profilurile din baza de date de coolhunting Antz-cool mentality hub.
VEZI AICI CELE 16 TIPOLOGII DE TINERI COOL
Citeste aici cover-story-ul 100 cool, brandurile unei generații
Vezi aici o galerie foto cu cele mai cool 100 de branduri din Romania