Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

COS deschide primul magazin din România

Brandul de fashion COS, parte din grupul H&M, intră pe piața din România în 2016 și deschide primul magazin pe Calea Victoriei din București.
cos

Colliers International a intermediat tranzacția prin care COS va deschide un magazin de aproximativ 900 mp, structurat pe două etaje, într-o clădire istorică de pe Calea Victoriei.

Colliers: „România se bucură de cerere internă sănătoasă”

Deschiderea magazinului COS completează lista brandurilor premium prezente pe piața din România, Calea Victoriei fiind în continuare destinația preferată a retailerilor de fashion care se adresează clienților cu venituri peste medie din Capitală.

H&M deschide primul său magazin la Satu Mare

Zona din imediata apropiere a hotelurilor Radisson si Hilton rămâne cea mai atractivă pentru brandurile de lux, având expunerea cea mai mare pentru turiștii cazați aici, dar și datorită parcării generoase din apropiere.

COS face parte din grupul suedez Hennes&Mauritz, având o poziționare premium și se adresează unui public cu venituri peste medie. A  fost lansat pe piață în 2007 și este după H&M, al doilea cel mai mare din portofoliul grupului suedez, fiind prezent cu peste 150 de magazine în 20 de țări din întreaga lume.

Kendall Jenner, Gigi Hadid și Jourdan Dunn sunt protagonistele campaniei Balmain x H&M

„Clădirea cu caracter istoric din apropierea hotelului Radisson care va găzdui primul magazin COS,  a fost propunerea cea ma potrivită, fiind aliniată modelului pe care brandul îl urmează și în alte orașe europene. Calea Victoriei rămâne în continuare o arteră comercială cu tradiție, destinată clienților cu venituri medii și ridicate”, a declarat Simina Niculiță, Associate Director Investment, Colliers International.

Grupul suedez Hennes&Mauritz este prezent pe piața din România cu brandul cu același nume încă din primăvara lui 2011, având în prezent, o rețea de 42 de magazine sub brandul H&M, în întreaga țară. Pentru anul financiar 2015, grupul a raportat vânzări cu 40% mai mari decât în anul precedent, de aproximativ 193,4 milioane de Euro.

Conform datelor Colliers International, în 2015, mare parte din retailerii internaționali prezenți pe piața din România  au înregistrat creșteri semnificative ale volumelor de vânzări comparativ cu 2014, mai mari cu 10%- 20%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii